۹۰ درصد “نسخههای” تامیناجتماعی الکترونیکی شد
مدیرعامل سازمان تأمین اجتماعی اعلام کرد تمام خدمات الکترونیک این سازمان در حال حاضر در پنجره واحد دولت الکترونیک در دسترس است.
به گزارش باش خبر وبه نقل از ایسنا، میرهاشم موسوی مدیرعامل سازمان تأمیناجتماعی از ارائه ۴۲ خدمت این سازمان به شکل الکترونیکی و بدون نیاز به مراجعه حضوری به واحدهای اجرایی این سازمان خبر داد و گفت: سازمان تأمیناجتماعی در حوزه خدمات الکترونیک پیشگام بوده است. در حوزه بیمهای، زمانی که ما تأمیناجتماعی را تحویل گرفتیم ۳۰ خدمت در قالب طرح ۳۰۷۰ به صورت الکترونیکی ارائه میشد که در حال حاضر شمار خدمات الکترونیک سازمان، به ۴۲ خدمت افزایش یافته است.
موسوی افزود: در بحث خدمات الکترونیک سلامت هم زمانی که ما یازده ماه پیش تأمیناجتماعی را تحویل گرفتیم، درصد اجرایی شدن نسخه الکترونیک حدود ۶۰ تا ۶۵ درصد بود که در حال حاضر، هم در حوزه نسخهنویسی و هم در حوزه نسخهپیچی به آمار الکترونیکی بودن بیش از ۹۰ درصد نسخهها رسیدهایم.
مدیرعامل سازمان تأمیناجتماعی همچنین گفت: در پنجره واحد دولت الکترونیک که همه دستگاهها الزام دارند که خدمات الکترونیک خود را از طریق این پنجره هم ارائه دهند، تأمیناجتماعی در حال حاضر حضوری فعال دارد و امکان دسترسی به خدمات الکترونیک تأمیناجتماعی از طریق این پنجره هم وجود دارد و در این زمینه سازمان تأمیناجتماعی از طرف وزارت ارتباطات مورد تشویق قرار گرفته است.
وی افزود: همه خدمات الکترونیک سازمان تأمیناجتماعی هم اکنون از طریق پنجره واحد دولت الکترونیک قابل دسترسی است.