اخبار

۸۰۰ بسته بهداشتی ویژه بیماران خاص در بوکان توزیع شد

۸۰۰ بسته بهداشتی ویژه بیماران خاص در بوکان توزیع شدانور بیادار روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: هر بسته حفاظتی شامل ماده ضدعفونی کننده دست و پوست و ماسک بوده که در بین خانوارهای که دارای بیماران خاص هستند، توزیع شده است.
وی ادامه داد: با توجه به شیوع بیماری کرونا و تاثیر این بیماری بر روی افراد دارای بیماری‌های خاص و مشکلات تنفسی نباید از توجه و آماده‌سازی این قشر آسیب‌پذیر در برابر  این بیماری غافل شد و هلال احمر همواره تلاش کرده است در کنار این افراد باشد.
رییس هلال احمر بوکان با بیان اینکه این بسته‌ها با هماهنگی شبکه بهداشت و درمان شهرستان و انجمن‌های خیریه ویژه بیماران خاص توزیع شد، افزود: علاوه بر توزیع بسته‌های بهداشتی توسط داوطلبان این جمعیت، اعضای جوانان هلال احمر با رعایت کامل فاصله اجتماعی و پروتکل‌های ایمنی، اقدام به توزیع بروشورهای آموزشی و ارائه آموزش‌های لازم برای اصناف و استفاده از ماسک بین مردم در مناطق مختلف شهر کردند.
“بیادار” ارزش این اقلام را ۲۶۰ میلیون ریال اعلام کرد و افزود: هلال احمر بوکان در راستای اهداف خود در کاهش آلام بشری، حمایت از زندگی و سلامت انسان‌ها و قطع زنجیره انتقال ویروس کرونا، اقدام به توزیع اقلام بهداشتی بین خانواده‌های بیماران سرطانی، همودیالیزی، ام اس و مددجویان حوزه درمان و توانبخشی کرده است.
در شهرستان بوکان بیش از هزار بیمار خاص وجود دارد.
بوکان یکی از مناطق قرمز به لحاظ شیوع بیماری کرونا در آذربایجان‌غربی است.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا