اخبار

۷۲ بسته معیشتی بین اصحاب فرهنگ‌وهنر اشنویه توزیع شد

۷۲ بسته معیشتی بین اصحاب فرهنگ‌وهنر اشنویه توزیع شدموسی تسبیحی روز پنجشنبه در گفت ‌و گو با خبرنگار ایرنا با بیان اینکه تعطیلی بازار و قرنطینه خانگی موجب آسیب‌هایی به اصحاب فرهنگ و هنر و بروز مشکل مالی برای آنها شده است افزود: پس از بیانات مقام معظم رهبری در روز نیمه شعبان مبنی بر همدلی و کمک مومنانه به نیازمندان و فقرا، اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی این شهرستان نیز با کمک فرمانداری اقدام به توزیع اقلام حمایتی در بین اصحاب فرهنگ و هنر این شهرستان کرد.
وی اظهار داشت: در همین راستا هنرمندان بی‌بضاعت و کم‌درآمد این شهرستان به‌طور کامل شناسایی و سازماندهی شده‌اند تا این کمک‌ها به دست آنها رسانده شود. 
سرپرست اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی اشنویه افزود: این بسته‌های غذایی شامل برنج، روغن، ماکارونی، رب‌ گوجه ‌فرنگی، نخود و لوبیا است که بین نیازمندان توزیع شد.
براساس اعلام اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی آذربایجان‌غربی، شیوع بیماری کرونا تاکنون بیش از ۲۰۰ میلیارد ریال به فعالان بخش فرهنگ، هنر و رسانه استان خسارت وارد کرده است که برآورد میزان خسارت کامل وارده به اصحاب فرهنگ، هنر، نشر، سینما، رسانه، آموزشگاه‌ها، موسسات فرهنگی، هنری، چاپخانهها، اهالی تئاتر، موسسات قرآنی و صنوف مرتبط با این اداره کل در حال پیگیری است.
اشنویه در جنوب آذربایجان غربی واقع است و بیش از ۷۴ هزار نفر جمعیت دارد؛ تاکنون بیش از پنج هزار بسته معیشتی بین نیازمندان در این شهرستان توزیع شده ‌است.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا