اخبار

۷۰۹ آنتن بی.تی.اس شبکه تلفن همراه در همدان را پوشش می‌دهد

۷۰۹ آنتن بی.تی.اس شبکه تلفن همراه در همدان را پوشش می‌دهدغلامحسین سرفچگانی روز سه‌شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: این تعداد ایستگاه برای دسترسی مشترکان همراه اول طراحی و اجرا شده که به تناسب جغرافیای استان در محل‌های مختلف نصب شده‌اند.

وی اظهار داشت: این ایستگاه‌ها علاوه بر مکالمه تلفنی، دسترسی به اینترنت را نیز برای مشترکان فراهم می‌کنند.

سرفچگانی عنوان کرد: همه این ۷۰۹ ایستگاه، که به طور پیش فرض به شبکه ۲G مجهز هستند و ۳۱۶ ایستگاه آن علاوه امکانات ۲G، از فناوری ۳G نیز بهره می‌برند.

وی ادامه داد: در مجموع تعداد ۲۷۷ ایستگاه نیز علاوه بر داشتن امکانات ۲Gو ۳G از فناوری ۴G هم برخوردار هستند.

رییس اداره نگهداری و پشتیبانی ارتباطات سیار مخابرات همدان گفت: درمجموع ۲۵۲ ایستگاه در نقاط شهری، ۳۴۱ ایستگاه در نقاط روستایی و ۸۶ ایستگاه نیز برای پوشش جاده ای در همدان فعال هستند.

وی بیان کرد: شهرستان همدان با ۱۹۸ ایستگاه بیشترین و فامنین با ۲۸ ایستگاه، کمترین تعداد آنتن‌های بی.تی.اس را دارا هستند.

سرفچگانی اظهار داشت: ارتقای سطح کمی و کیفی تلفن همراه اول در این استان و استفاده از تجهیزات جدید برای افزودن پهنای باند اینترنت همراه را از برنامه های توسعه‌ای مخابرات منطقه همدان است.

وی افزود: برای گسترش کمی و کیفی و بهبود آنتن دهی برنامه هایی تدوین شده که به زودی در سرتاسر استان همدان به اجرا و تحول بزرگی در زمینه تلفن همراه و اینترنت به وجود می‌آید.

بر اساس آخرین آمار در سطح استان همدان نزدیک به یک میلیون و ۷۰۰ هزار مشترک همراه اول، ۶۰۰ هزار مشترک تلفن ثابت و ۸۰ هزار مشترک اینترنت “ای.دی.اس.ال” از خدمات شرکت مخابرات بهره‌مند هستند. 

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا