اخبار

۵۰ تا ۶۰ درصد مشکلات مردم با توجه مدیران حل شدنی است

۵۰ تا ۶۰ درصد مشکلات مردم با توجه مدیران حل شدنی استلطف الله سیاهکلی مرادی روز شنبه در نشست شورای هماهنگی دستگاه‌های زیرمجموعه وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان قزوین، افزود: متاسفانه مدیران قزوین بیشتر توابع قوانینی هستند که از تهران ابلاغ می‌شود اما باید توجه کرد که مشکلات مردم هم حل شود و رضایت مردم نیز کسب گردد.
سیاهکلی گفت: مساله اصلی ما رعایت بخشنامه و مقررات در ادارات نیست بلکه بالا بردن رضایتمندی مردم و ارایه خدمت به شهروندان هدف اصلی است و غیر از آن مساله‌ای نداریم.
این مسوول گفت: قانون برای قانون صرفا به درد نمی‌خورد بلکه برای اعمال حق و پاسخ به حقوق مردم و تشخیص بهتر حق از سوی مدیران تصویب شده است.
وی اضافه کرد: اگر قانونی مشکل دارد باید به نمایندگان مجلس اعلام شود تا برای رفع آن تلاش کنند به عنوان مثال قانون جذب معلمان، حل مشکلات یک قشر را هدف قرار داده و پنج قشر را فراموش کرده که غلط است.
این نماینده در خصوص تملک واحدهای تولیدی از سوی بانک‌ها، گفت: هر مشکلی که در کشور در حوزه‌های مختلف داریم از سوی بانک‌ها است و بانک‌ها حق ندارند به صرف طلب خود یک واحد تولیدی را تعطیل کنند.
سیاهکلی گفت: بانک‌ها این قانون را از کجا آورده‌اند که یک واحد تولیدی را تعطیل کرده و چون نمی‌توانند مدیریت کنند آن را به مزایده گذاشته و کارگران را بیکار کنند.
وی اضافه کرد: دومین نهادی که نارضایتی زیادی در خصوص آن میان مردم وجود دارد بیمه است چون ۳۱ درصد درآمد یک شاغل را دریافت می‌کند در حالیکه هیچ سرویسی به بیمه گذار نمی‌دهد.
این نماینده گفت: متاسفانه ما در تفسیر و فهم قانون اشکال داریم و نباید در یک دستگاه اداری و بانک نظر یک کارشناس فصل الخطاب باشد.
وی اضافه کرد: اگر ما بتوانیم سیتسم بانکی و بیمه‌ای را اصلاح کنیم ۷۰ تا ۸۰ درصد رضایتمندی مردم کسب می‌شود و بخش عظمیی از مشکلات حل خواهد شد.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا