اخبار

۴۶۱ واحد صنفی در زنجان پلمب شد

۴۶۱ واحد صنفی در زنجان پلمب شدسردار رحیم جهانبخش روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا، افزود: از این تعداد واحد پلمب شده از سوی پلیس اماکن عمومی زنجان، ۳۱ باب قهوه‌سرا و کافی شاپ، ۴۲۳ باب سفره‌خانه و قهوه‌خانه و هفت مورد نیز مربوط به باغ و باغ تالار بود.  
وی اظهار داشت: با صاحبان برخی از این واحدها، برخورد صنفی صورت گرفت اما شماری از آنان نیز به منظور اعمال قانون به مراجع قضایی معرفی شدند.
سردار جهانبخش افزود: پلیس این استان از زمان شیوع بیماری کرونا تاکنون موفق به کشف و ضبط بیش از سه میلیون ماسک و دستکش،  ۱۶ هزار لیتر الکل،  ۳۵ هزار لیتر مواد ضدعفونی کننده و ۱۵۰ هزار شیلد محافظ از متخلفان شد و در این رابطه ۵۱ نفر دستگیر و تحویل مقامات قضایی زنجان شدند تا مورد اعمال قانون قرار گیرند.
وی با بیان اینکه پلیس نظارت بر اماکن عمومی زنجان با تشکیل اکیپ‌های تلفیقی با دانشگاه علوم پزشکی این استان طی هفته گذشته بیش از ۶۰۰ مورد بازرسی از اماکن عمومی انجام داد، اظهار داشت: در این بازرسی ها به ۱۴۰ واحد تذکر کتبی و ۱۷ واحد نیز اخطار پلمب داده شد و بیش از ۱۰ واحد نیز پلمب شد.
سردار جهانبخش افزود: از زمان شیوع بیماری ویروس کرونا تاکنون در این استان با همکاری پلیس نظارت بر اماکن عمومی بیش از ۲۵ هزار و ۳۸۴ واحد با همکاری دانشگاه علوم پزشکی و سازمان صنعت، معدن و تجارت بازدید انجام شده است که در این بازرسی ها بیش از ۱۲ هزار و ۴۵۷ فقره تذکر و یک‌ هزار و ۲۶۰  واحد نیز اخطاریه دریافت کردند.
فرمانده انتظامی استان زنجان از عموم مردم خواست در صورت مشاهده هرگونه تخلف از سوی واحد صنفی و خدماتی، موشوع را بلافاصله با پلیس ۱۱۰ در میان بگذارند تا اقدامات قانونی بلام به عمل آید.
سردار جهانبخش افزود: با توجه به شیوع بیماری ویروس کرونا از صاحبان مشاغل انتظار می رود از ماسک استفاده کرده و فاصله اجتماعی را نیز به جد رعایت کنند و پلیس موظف است در راستای اجرای مصوبات ستاد ملی مبارزه با کرونا با هرگونه تخلف برخورد قانونی کرده و واحد مربوط پلمب و فرد خاطی نیز به مراجع قضایی معرفی خواهد شد.  

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا