اخبار

۴۵ میلیارد تومان برای تیم پاس همدان هزینه شده است

۴۵ میلیارد تومان برای تیم پاس همدان هزینه شده استمحسن جهانشیر روز سه شنبه در جمع خبرنگاران اظهار داشت: با وجود حمایت های دولتی در گذشته از این تیم، نتایج مناسب کسب نشد و بخش اعظم آن به مسایل مدیریتی باز می گردد.
وی بیان کرد: مدیریت نادرست در هزینه های این تیم سبب انباشته شدن بدهی های مالی شد و مشکلات متعددی را ایجاد کند.
جهانشیر اضافه کرد: در فصل جاری لیگ ۲ نیز یک میلیارد و ۷۰۰ میلیون تومان صرف تیم پاس شد که البته عمده این بودجه برای تسویه بدهی ها بود.
مدیرکل ورزش و جوانان همدان خاطرنشان کرد: در ۲ فصل اخیر با نظارت دقیق بر امور تیم توانستیم با حداقل هزینه ها در لیگ ۲ حضور یابیم و نتایج درخشان نیز حاصل شد.
وی افزود: تیم پاس نیازمند مدیریت واحد است و باید بدون اتکا به منابع دولتی بتوان از بودجه پایدار با جذب حامیان مالی استفاده کرد.
جهانشیر یادآور شد: در ساختار تیم پاس باید به دنبال مدیریتی باشیم که علاوه بر ترسیم مسیر مناسب، خلق منابع مالی را نیز داشته باشد.
مدیرکل ورزش و جوانان همدان با تاکید بر اینکه هیچ گاه به دنبال صعود از لیگ ۲ و زنگ تفریح در لیگ یک نیستیم، گفت: حضور مقتدرانه در لیگ ۲ را به تبدیل شدن به زنگ تفریح در لیگ یک ترجیح می دهیم.
وی بیان کرد: هم اینک نیز پنج بازی تا پایان مسابقات لیگ ۲ باقی مانده و قصد ما حضور قدرتمند در این بازی ها و فراهم شدن شرایط صعود است.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا