شهر و شورا -1

۳۰ درصد بودجه شهرداری اهر تحقق یافت

۳۰ درصد بودجه شهرداری اهر تحقق یافت

محمدباقر خانی، روز سه شنبه با حضور در ایرنای مرکز #تبریز با بیان اینکه تاکنون ۶۰ میلیارد تومان از بودجه شهرداری در سال جاری تامین شده است، افزود: با ادامه این روند و #تلاش و همکاری اعضای #شورای_اسلامی این شهر، پیش بینی می شود تا پایان سال بیش از ۱۰۰ درصد #بودجه_شهرداری تحقق یابد.

وی با اشاره به تحقق بیش از ۱۰۰ درصدی بودجه سال ۱۴۰۱ شهرداری اهر، اظهار کرد: #بودجه سال گذشته شهرداری ۱۲۰ میلیارد تومان بود که در پایان سال حدود ۲۱ درصد بیشتر از بودجه مصوب و معادل ۱۴۵ میلیارد تومان، محقق شد.

۳۰۰ مترمربع از معابر خاکی #اهر آسفالت می شود

شهردار اهر با اشاره به تامین #قیر_رایگان از سوی دولت برای آسفالت معابر، گفت: پارسال از سوی سازمان شهرداری ها و دهیاری های کشور و شرکت بازافرینی شهری ۲ هزار و ۲۸۰ تن قیر برای آسفالت معابر این شهر اختصاص یافته است.پارسال از سوی سازمان شهرداری ها و دهیاری های کشور و شرکت بازافرینی شهری ۲ هزار و ۲۸۰ تن قیر برای آسفالت معابر اهر اختصاص یافته است.

خانی، ارزش قیر اختصاصی را بیش از ۳۲ میلیارد تومان اعلام کرد و ادامه داد: با این میزان بیش از ۳۸ هزار تن آسفالت ریزی در سطح معابر این شهر انجام و بیش از ۳۰۰ هزار مترمربع از معابر خاکی آسفالت می شود.

وی با بیان اینکه حدود ۵۰۰ هزار مترمربع معابر خاکی در این شهر وجود دارد، یادآور شد: ارزش #آسفالت_ریزی معابر خاکی این شهر بیش از ۸۵ هزار میلیارد تومان است.

شهردار اهر، گفت: در سال جاری آسفالت ریزی معابر مناطق حاشیه ای و کم برخوردار در اولویت بوده و شهروندان ساکن در این مناطق از نعمت آسفالت برخوردار خواهند شد

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا