اخبار

۲۵۰ پروژه در مدیریت توزیع برق اسکو اجرایی شد

مدیریت توزیع برق شهرستان اسکو گفت: در ۹ ماهه سال‌جاری، ۱۷۷ پروژه با اعتبار ۱۰۷ میلیارد ریال انجام شده و ۵۹ پروژه با اعتباری افزون بر ۳۰ میلیارد ریال نیز با پیشرفتی بیش از ۶۰ درصد در دست اجرا است.

جعفر باقری روز یکشنبه در گفت و گویی اظهار کرد: طی ۹ ماه سال جاری، با وجود محدودیت‌ها و مشکلات متعدد ناشی از تحریم‌ها و نیز شیوع ویروس کرونا، فعالیت‌های شاخصی جهت پیشبرد اهداف و برنامه‌ها انجام شده است که در این راستا، از ابتدای سال تاکنون تعداد یکهزار و ۴۱۹ رشته انشعاب نصب و تعداد مشترکین برق شهرستان در حال حاضر به ۹۳ هزار و ۵۷۱ مشترک رسیده است.

وی تعداد پروژه‌های نیمه‌تمام با پیشرفت فیزیکی ۱۰ تا ۶۰ درصد را ۱۷ پروژه با اعتبار ۲۰ میلیارد ریال اعلام کرد و گفت: به طور قطع عملکرد تحقق یافته در سال جاری با وجود محدویت‌های شدید نقدینگی و مشکلات تامین تجهیزات و چالش‌های متعدد بسیار مطلوب خواهد بود.

باقری با اشاره به پروژه‌ برق‌رسانی شهرک صنعتی اسکو با اعتبار ۲۲ میلیارد ریال، خاطرنشان کرد: این طرح در روزهای آینده به بهره‌برداری می رسد.

مدیر توزیع برق اسکو ادامه داد: پروژه‌ تامین برق روستای کوشن میرزا رحیم با اعتبار ۶ میلیارد ریال نیز در مراحل اجرایی است و هفته‌ آینده، مردم این روستا از نعمت برق برخوردار می شوند.

باقری گفت: در زمینه‌ هوشمندسازی مشترکان سنگین نیز تا به حال ۲۹۲ مشترک سنگین در شهرستان اسکو مجهز به کنتور هوشمند فهام شده و پایش و تبادل اطلاعات مصرف مشترکان به صورت برخط میسر شده و در زمینه‌ هوشمندسازی تجهیزات شبکه‌های برق نیز می‌توان به نصب پنج سکسیونر موتوردار قابل فرمان از راه دور و ۲ نشانگر خطا قابل پایش از راه دور، در مناطق صعب‌العبور اشاره کرد.

وی از تبدیل ۳۵ کیلومتر شبکه‌ مسی به کابل خودنگهدار در سال جاری خبر داد و افزود: مدیریت برق شهرستان اسکو در بین تمام امورهای شرکت توزیع نیروی برق تبریز در این زمینه پیشتاز است به گونه‌ای که در سال جاری برخلاف سایر مناطق، شاهد کاهش آمار سرقت هستیم.
ایرنا

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا