اخبار

۲۳ کمیته ستاد دهه فجر در آذربایجان‌شرقی فعال شد

رئیس ستاد گردامیداشت دهه فجر آذربایجان‌شرقی گفت: تاکنون تعداد ۲۳ کمیته تخصصی در قالب این ستاد در استان فعال شده است.

حجت الاسلام میکائیل اسکندری روز دوشنبه، ۲۰ دی ماه در نشست سیاستگذاری و برنامه‌ریزی چهل و سومین سالگرد انقلاب اسلامی اظهار کرد: برای اجرای برنامه‌های دهه فجر انقلاب اسلامی در آذربایجان شرقی کمیته‌های مزبور تشکیل شده و مسئولان هر کدام از کمیته‌ها نیز جلسات مختلفی را برگزار کردند که مقرر شد برنامه‌های این کمیته‌ها تا ۲۷ دی ماه جاری به ستاد دهه فجر استانی ارسال و ارائه شود.

وی ضمن اشاره به نوگرایی، طراوت، تازگی و خلاقیت، و انسجام و همدلی در برنامه‌های دهه فجر امسال گفت: در این برنامه‌ها توجه به قشر جوان و نوجوان و مردم محور بودن مراسم‌ها با توجه به اینکه مردم صاحبان اصلی انقلاب اسلامی هستند، مورد تاکید است.

به گزارش باش خبر وبه نقل از ایسنا، اسکندری دهه فجر را یادمان گرامیداشت انقلاب اسلامی دانست و اضافه کرد: دهه فجر انقلاب اسلامی در واقع گرامیداشت انقلاب کبیر اسلامی ایران و تجلیل از پیشگامان و خادمین این نهضت بزرگ و جهانی است که باید برای همیشه تاریخ زنده و پویا نگه داشته شود.

وی با بیان اینکه دهه فجر برای مردم ایران اسلامی دهه‌ای برای قدرت نمایی است، گفت: مردم ایران همیشه قدرت خود را با حضور در تمامی صحنه‌های انقلاب به دشمنان نشان داده‌اند و امسال نیز با حضور پرشور و گسترده در برنامه‌های ایام الله دهه فجر به خصوص راهپیمایی یوم الله ۲۲ بهمن بار دیگر قدرت خود را به نمایش خواهند گذاشت.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا