اخبار

۱۸ نفر در دومین روز داوطلب انتخابات شورای شهر خرم ‎آباد شدند

به گزارش ایرنا، جعفر طولابی روز پنجشنبه درباره ثبت‌نام داوطلبان عضویت در شورای شهر خرم‌آباد افزود: امروز در دومین روز ثبت نام شورای اسلامی شهر خرم آباد ۱۸ نفر ثبت نام کردند که یک نفر زن و ۱۷ نفر مرد بودند، همچنین ۱۰ نفر از این داوطلبان به صورت حضوری و هشت نفر به صورت غیرحضوری نام‌نویسی کردند.

وی اظهار داشت: در مجموع در ۲ روز گذشته در حوزه شهرستان خرم‌آباد ۴۰ نفر شامل چهار نفر زن و ۳۶ نفر مرد برای داوطلبی شورای شهر خرم آباد ثبت نام کردند که در شهر خرم‌آباد ۳۴ نفر، زاغه چهار نفر و سیپیدشت ۲ نفر به فرمانداری مراجعه و نام‌نویسی کردند.

وی تصریح کرد: داوطلبانی که به صورت غیرحضوری ثبت نام می کنند پس از دریافت پیام کوتاه از سوی فرمانداری، دیگر نیازی به مراجعه حضوری ندارد و این پیام کوتاه به نشانه ثبت نام نهایی آنان است.

فرماندار شهرستان خرم آباد همچنین از داوطلبان شورای اسلامی شهر خواست که حتما در روزهای اول ثبت‌نام مراجعه کنند و زمان ثبت نام خود را به روزهای پایانی موکول نکنند.

طولابی اضافه کرد: از امروز به مدت هفت روز داوطلبان می توانند راس ساعت هشت تا ۱۸ با در دست داشتن تمام مدارک به صورت حضوری و غیرحضوری ثبت نام کنند و همه آنها بر اساس الزام قانون باید گواهی عدم سو پیشینه را ارائه دهند.

وی اظهار داشت: مهلت هفت روزه ثبت نام قابل تمدید نیست بنابراین داوطلبان در این فرصت باقی مانده نام نویسی خود را به صورت کامل انجام دهند چراکه اگر پرونده ای ناقص باشد، قابل رسیدگی نخواهد بود.

ثبت نام داوطلبان شورای اسلامی شهر از ۲۰ اسفند به مدت هفت روز ادامه دارد و نام نویسی داوطلبان شورای اسلامی روستا به مدت یک هفته از ۱۶ تا ۲۳ فروردین ۱۴۰۰ انجام خواهد شد.

سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری و ششمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا ۲۸ خرداد ۱۴۰۰ همزمان با سراسر کشور در لرستان برگزار می شود.

شورای اسلامی شهر خرم آباد ۹ عضو اصلی دارد.

///ایرنا

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا