اخبار

۱۱ واحد نانوایی در اهر پلمب شد

 

رسول خدابخش روز پنجشنبه در جلسه ستاد تنظیم بازار شهرستان اهر افزود: متأسفانه برخی از نانوایان وزن چانه را به ۸۰ گرم کاهش داده‌اند و به عبارتی یک قرص نان را به ۲ برابر قیمت(نزدیک به ۵۰۰ تومان) به مردم می‌فروشند.
فرماندار شهرستان اهر گفت: هر نانوایی که مرتکب تخلف شود به مدت ۶ ماه پروانه فعالیتش باطل و ۲ ماه با نصب بنر به عنوان نانوایی متخلف به مردم معرفی می‌شود.
خدابخش بر لزوم اصلاح بذر گندم در جهت افزایش کیفیت نان و آرد تأکید کرد و گفت: به جهت احتمال افزایش مجدد قیمت مرغ به دلیل عدم جوجه‌ریزی؛ دستگاه‌های متولی از هم‌اکنون برای تأمین نیازهای بازار اقدامات لازم را انجام دهند.
وی خاطرنشان کرد: کسانی که به هر طریقی اقلام و کالاهای اساسی را به مردم گران‌تر از معمول بفروشند، بدون تعارف برخورد می‌کنیم و در بحث رسیدگی به اخلال در بازار با کسی مماشات نداریم.
خدابخش با اشاره به این‌که میزان ورود اقلام و کالاهای اساسی به شهرستان اهر در جهت تنظیم بازار باید با جزئیات مشخص شود، تاکید کرد: جهاد کشاورزی برای تنظیم بازار شب یلدا از اکنون برنامه‌ریزی کند و اگر خللی در بازار پیش بیاید هیچ عذر و بهانه‌ای را قبول نمی‌کنیم.
وی از توزیع ۹.۸ تُن مرغ منجمد به منظور تنظیم بازار در شهرستان اهر خبر داد و از ادارات صمت‌، اتاق اصناف و تعزیرات حکومتی پخواست تا بر بازار نظارت مستمر داشته باشند.
فرماندار شهرستان اهر از افزایش ۵۰ تُنی سهمیه روزانه سیمان در این شهرستان خبر داد و افزود: خوشبختانه با نظارت‌های مستمر؛ بازار توزیع سیمان نسبت به قبل ساماندهی شده است.
خدابخش با تأکید بر این‌که گران‌فروشی با برخورد قابل کنترل است، خاطرنشان کرد: در طول یک‌ماه گذشته ۳۵۷ مورد از صنوف بازرسی شدهه و ۶۲ پرونده تخلفاتی به دلیل عدم درج قیمت، عدم صدور صورت حساب، کم‌فروشی و گران‌فروشی و سایر تخلفات صنفی در اهر تشکیل شده است.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا