اخبار

یک هزار و ۱۹۰ کارت بازرگانی فعال در استان

نائب رئیس اتاق بازرگانی گفت:تعداد کارت‌های فعال تا مرداد ماه امسال یک هزار و ۱۹۰ کارت بوده و اگر مشکلی وجود نداشته باشد، کارت بازرگانی ظرف پنج روز صادر می‌شود.

به گزارش باش خبر وبه نقل از آناج، ظهر امروز مراسمی‌در اتاق بازرگانی تبریز برای تجلیل از خبرنگاران و اصحاب رسانه‌ با حضور اعضای هیات نمایندگان و هیات رییسه اتاق تبریز برگزار شد. در این مراسم ابوالفتح ابراهیمی‌در خصوص اتاق بازرگانی تبریز در یک سال گذشته اظهار داشت: اتاق بازرگانی در سال گذشته یک هزار و ۱۵۰ کارت بازرگانی صادر کرده که این عدد در سه ماهه اول سال ۳۱۵ کارت بوده که نشان از رشد صدور کارت بازرگانی دارد.

وی با بیان اینکه تعداد کارت‌های فعال تا مرداد ماه امسال یک هزار و ۱۹۰ کارت بوده است، توضیح داد: در این واحد تمام اقدامات بازنگری شده و اگر مشکلی وجود نداشته باشد، کارت بازرگانی ظرف پنج روز صادر می‌شود.

نائب رئیس اتاق بازرگانی با اشاره به اقدامات اتاق تبریز برای تقویت ارتباطات خارجی و صادرات عنوان کرد: اتاق بازرگانی تبریز در راستای تقویت ارتباطات خارجی میزبانی سفرا و رایزنان تجاری کشورهای آذربایجان‌، ارمنستان، ترکیه و بنگلادش بوده است.

وی با بیان اینکه ۱۶ هزار و ۳۹۲ کارنه تیر در سال گذشته صادر شده است، گفت: برای نخستین بار انحصار دفتر کارنه تیر از انحصار یک نفر پروانه دار درآمده است و به دو نفر پروانه داده شده است.

در پایان این مراسم از خبرنگاران و اصحاب رسانه به مناسبت روز خبرنگار تجلیل و تقدیر به عمل آمد.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا