اخبار

گره تمام مشکلات در گرو تولید و کارآفرینی است

استاندار آذربایجان‌شرقی گفت: گره تمام مشکلات حتی مشکلات فرهنگی و اجتماعی در گرو تولید، کارآفرینی و فعالیت‌های اقتصادی است.

محمدرضا پورمحمدی امروز در دیدار با خانم پریناز محمدی، بانوی منتخب طرح زنان کارآفرین برتر کشور با تاکید بر حمایت از کارآفرینان اظهار داشت: برای تحقق شعار سال، همه امکانات استان برای رفع مشکلات و موانع موجود در حوزه تولید، صنعت و کارآفرینی بسیج می‌شود.

وی افزود: توسعه و پیشرفت ایران اسلامی مرهون تلاش بی‌دریغ انسان‌های خدوم و دلسوزی است که همواره پیشرفت و تعالی کشور را سرلوحه خود قرار داده و خدمتگزاری را افتخاری بزرگ برای خود می‌دانند.

پورمحمدی ادامه داد:گره تمام مشکلات حتی مشکلات فرهنگی و اجتماعی در گرو تولید، کارآفرینی و فعالیت‌های اقتصادی است.

وی با اشاره به تحریم‌های ظالمانه استکبار جهانی بر ضد ملت ایران، یادآور شد: تولید داخلی توانسته تحریم‌ها را خنثی کند و اگر در گذشته و سال قبل تولید و توانمندی داخلی ارتقا نمی‌یافت، طبیعتا فشار تحریم‌ها بسیار بیشتر می‌شد.

پورمحمدی با اشاره به فعالیت بدون تعطیلی بسیاری از واحدهای تولیدی استان در شرایط کرونایی و تحریم، بیان داشت: تولیدکنندگان سربازان اصلی میدان مبارزه با تهاجم اقتصادی هستند و در برهه‌های حساس تحریم، مردانگی خود را بیش از پیش به اثبات رسانده‌اند.

استاندار آذربایجان‌شرقی متذکر شد: مجموعه‌های تولیدی نقش بسیار مهمی در توسعه و شکوفایی اقتصادی استان دارند و با رعایت استانداردهای بین‌المللی روز به روز بر کمیت و کیفیت محصولات تولیدی خود می‌افزایند.

گفتنی است، خانم پریناز محمدی در طرح ملی ” انتخاب مردمی زنان کارآفرین برتر” که توسط معاونت رئیس جمهور در امور زنان و خانواده و با آرای مردم برگزار شد، رتبه برتر را کسب کرد.//فارس

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا