اخبار

کیهان :رضا رشیدپور دم‌دمی‌مزاج است ، ببینید صداوسیما چه سودی برایش داشته که برگشته است

این رسانه تندروی اصولگرا نوشت: دم‌دمی‌مزاج بودن رشیدپور حتی در مواجهه او با صنعت خودرو هم مشهود است. چنان‌که مدتی از مدافعان سرسخت مراکز تولید خودروی داخلی بود (وقتی برای آنها مراسم اجرا می‌کرد و دستمزد می‌گرفت) اما بعد از آن به مخالف جدی تولید خودروی داخلی تبدیل شد

کیهان نوشت:رضا رشیدپور که در اوج اجرا در ستاد انتخاباتی رئیس‌جمهور قبلی گفته بود اگر کلاهش هم در #صداوسیما بیفتد دیگر به آن‌جا برنمی‌گردد، بعد از سرد شدن آن کوران به قول خودش وفا نکرد و به آن‌جا برگشت!

این مجری اتفاقا مدتی است بعد از التهابات سیاسی و خیابانی سال گذشته، از آنتن دوری کرد و در فضای مجازی هم #پست‌های_دوپهلو می‌گذاشت که هم آن‌طرف را داشته باشد و هر وقت خواست، باز هم #آنتن را به دست بیاورد.
شنیده شده که این مجری دم‌دمی‌مزاج باز هم در هوس #آنتن است و بناست باز هم اجرای برنامه‌ای را به دست بگیرد، تا باز منتظر بمانیم و ببینیم کجا به سودش است که با #صداوسیما قهر کند و کنار بکشد!
نکته جالب این است که دم‌دمی‌مزاج بودن رشیدپور حتی در مواجهه او با صنعت خودرو هم مشهود است. چنان‌که مدتی از مدافعان سرسخت مراکز #تولید خودروی داخلی بود (وقتی برای آنها مراسم اجرا می‌کرد و دستمزد می‌گرفت) اما بعد از آن به مخالف جدی تولید خودروی داخلی تبدیل شد و..

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا