اخبارتبریز-1

کوتوله‌‌‌های به عقد قدرت درآمده” شهرداری تبریز کیستند؟!

اخبار رسیده به خبرنگار حکایت از این دارد که با پیگیری‌های صورت گرفته، وزارت کشور اعلام کرده است که مشکلی در روند صدور حکم وجود ندارد و حکم عباس رنجبر به عنوان شهردار تبریز بزودی توسط وزیر کشور امضا و ابلاغ خواهد شد.
به گزارش باش خبر وبه نقل از آناج؛ استوری دیروز صفحه شخصی روح الله رشیدی، عضو شورای ششم تبریز خبرساز شد. رشیدی در این استوری نوشته بود: «تشنگان قدرت که حاضر نیستند حتی به اندازه ذره‌ای، از دایره نفوذ و خرابکاریشان کم بشود، دارند آبروی تبریز را می‌برند. خاله‌زنک بازی‌هایی که باهدف ایجاد اختلال در صدور حکم شهردار منتخب تبریز صورت می‌دهند، هیچ ضربه‌ای به اعتبار شخص منتخب نمی‌زند. آنچه آسیب می‌بیند و جبران هم نخواهد شد، اعتبار تبریز است. پرونده سازی‌های مضحک برای کسی که قرار است شهردار شهرمان شود، شهر بزرگ و نامدار تبریز را نزد مرکز نشینان، تخریب و تحقیر می‌کند. کوتوله‌های به عقد قدرت درآمده، آیا حدی برای آبروریزی و اهانت به شهرما قائلند!»

داستان از آنجا شروع می‌شود که با صدور حکم شهردار دیگر کلانشهرهای کشور که می‌باید توسط وزیر کشور انجام شود؛ عدم صدور حکم شهردار منتخب تبریز، شائبه هایی در محافل رسانه‌ای و سیاسی پیش آورده بود. پیشتر سایت تبریز بیدار با انتشار خبری به این مساله اشاره کرده بود که پس از آن رشیدی، عضو شورای شهر نسبت به مساله واکنش نشان داد و به مانند دوران مطالبه گریش علیه جریان خاص در شهرداری تبریز شورید.

گفته می‌شود جریان خاص که چندین سال است قدرت اصلی شهرداری تبریز را در دست دارد با رفت و آمد به تهران و استفاده از لابی‌‌‌های خاص و پرونده سازی، سعی داشته صدور حکم شهردار منتخب شورای ششم را به تعویق و یا حتی منجر به رد صلاحیت کند.

اخبار رسیده به آناج حکایت از این دارد که با پیگیری‌های صورت گرفته، وزارت کشور اعلام کرده است که مشکلی در روند صدور حکم وجود ندارد و حکم عباس رنجبر به عنوان شهردار تبریز بزودی توسط وزیر کشور امضا و ابلاغ خواهد شد.

جدا از این جریان باید گفت که براساس نوشته رشیدی، “کوتوله‌‌‌های به عقد قدرت درآمده” شهرداری تبریز چه کسانی هستند و این جریان چگونه و از برای چه احساس خطر کرده که سعی داشته با رد صلاحیت شهردار منتخب، مجدد گزینه مدنظر خود را به دور انتخاب شورای شهر تبریز بازگرداند.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا