اخبار

کمیسیون شوراها به وزیر کشور برای اقناع نمایندگان سوال کننده فرصت داد

به گزارش خبرنگار سیاسی ایرنا، علی حدادی در تشریح نشست عصر سه شنبه کمیسیون شوراها و امور داخلی کشور به خبرنگاران گفت: جلسه امروز برای پاسخ وزیر کشور به سوالات تعدادی از نمایندگان تشکیل شد و رحمانی فضلی به طور مبسوط به سوالات پاسخ داد.

سخنگوی کمیسیون شوراها و امور داخلی کشور افزود: تعدادی از نمایندگان از پاسخ‌های وزیر قانع شدند و مقرر شد تعدادی دیگر از نمایندگان که قانع نشدند، موضوع سوال خود را توسط نماینده مربوطه پیگیری کرده و نتیجه آن به کمیسیون ارائه شود.

وی درباره محور سوالات مطرح شده که عدم اقناع بعضی از  نمایندگان را به همراه داشت، گفت: مصطفی میرسلیم نماینده تهران در خصوص علت انحلال سازمان توسعه دریا،   محمد مهدی زاهدی نماینده مردم کرمان درباره عدم مدیریت مطلوب ورود اتباع افغان به کشور، الهویردی دهقانی نماینده ورزقان و روح الله ایزدخواه نماینده تهران نیز سوالاتی پیرامون مسائل داخلی کشور مطرح کردند و مقرر شد جلساتی در وزارت کشور برگزار شود و نتیجه این جلسات در کمیسیون بررسی شود.

حدادی خاطرنشان کرد: درصورتی که نتیجه این جلسات، مطلوب نمایندگان سوال کننده باشد، این سوالات به هیأت رئیسه مجلس ارجاع داده نمی‌شود.

///ایرنا

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا