اخبار

کلاهبرداری اِگرمه میلیونی شیرازدا توتوله

فردی که با استفاده از یک شگرد خاص، ۲۰۰ میلیون ریال از ۸۰ شهروند شیرازی کلاهبرداری کرده بود دستگیر شد.

رئیس پلیس فتا استان فارس گفت: کلاهبرداری که با استفاده از یک شگرد خاص، ۲۰۰ میلیون ریال از ۸۰ شهروند شیرازی کلاهبرداری کرده بود، توسط مأموران پلیس فتا شناسایی و دستگیر شد.
سرهنگ حشمت سلیمانی اظهار داشت: مردی جوان با مراجعه به پلیس فتا مدعی شد که راننده تاکسی اینترنتی است و یک میلیون و ۶۰۰ هزار ریال از ایشان کلاهبرداری شده است که رسیدگی به این موضوع در دستور کار پلیس قرار گرفت.
وی افزود: شاکی در اظهارات خود مدعی شد که فردی ناشناس پس از درخواست اینترنتی سفر، از وی خواسته است در برابر تحویل چند بسته از فرودگاه، یک میلیون و ۶۰۰ هزار ریال به حساب فرستنده بسته واریز کند و سپس هزینه سفر و بسته را دریافت کند.
رئیس پلیس فتا استان فارس افزود: بنا بر اظهارات شاکی، متهم پس از اطمینان از واریز شدن وجه مورد نظر، دیگر جوابگوی تماس‌های شاکی نبوده است.
سرهنگ سلیمانی ادامه داد: پس از بررسی های پلیس مشخص شد که متهم با همین شگرد از چند نفر دیگر کلاهبرداری کرده است.
وی گفت: با اقدامات فنی و شگرد‌های خاص پلیسی، متهم در یکی از محله‌های شهر شیراز مورد شناسایی و دستگیر شد.
رئیس پلیس فتا استان فارس با بیان اینکه متهم در تحقیقات پلیسی، به کلاهبرداری از ۸۰ نفر به مبلغ ۲۰۰ میلیون ریال اعتراف کرد، افزود: شهروندان هشدار‌های پلیس فتا را جدی گرفته و در صورت مواجهه با موارد مشکوک موضوع را سریعاً از طریق وبسایت پلیس فتا به آدرس www.cyberpolice.ir بخش ارتباطات مردمی و یا با شماره تلفن ۰۹۶۳۸۰ در میان بگذارند.
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا