اخبار

کلاس‌های رفع اشکال حضوری برای دانش آموزان در هریس برگزار می‌شود

علیرضا خاکپور روز دوشنبه در جلسه شورای آمو زش و پرورش شهرستان هریس گفت: با توجه به غیر حضوری بودن مدارس به سبب ویروس کرونا لازم است جهت افزایش کیفیت آموزش، تلاش بیشتری صورت گیرد.

وی با اشاره به اهمیت یافتن آموزش مجازی به دلیل شیوع کرونا اظهار داشت: مشکل نبود اینترنت و یا پوشش ضعیف آنتن دهی تلفن همراه در روستاهای نمرور، اسبخوان ، گوراوان، قره دره، خلج، مینق و مقصودلو برای دانش آموزان مشکل ایجاد کرده است .

وی از مسئولین اداره کل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان آذربایجان شرقی خواست برای رفع مشکل اینترنت و آنتن دهی تلفن همراه به ویژه در مناطق روستایی شهرستان هریس اقداماتی اساسی انجام دهند.

خاکپور با اشاره به کمبود فضای آموزشی در شهرستان گفت: با توجه به افزایش دانش آموزان، احداث مدرسه ۶ کلاسه در هریس و ۱۲ کلاسه در کلوانق برای رفع کمبود فضای آموزشی همچنین مقاوم سازی مدارس میثاق ۲کلوانق ، شهیدنعمتی گوراوان و شهید وقاری هریس ضروری است .

نوی همچنین گفت: مدارس روستاهای نوجه ده، پارام و خانقاه نیاز به احداث دیوار محوطه دارند که در این راستا از خیرین و مدرسه سازان درخواست مساعدت داریم.

حجت الاسلام نصرالله پور امام جمعه شهرستان هم در این جلسه با اشاره به وضعیت کرونایی جامعه که مدارس را بیشتر از همه تحت تاثیر قرار داده است، تاکید کرد: اصلی ترین مسئله در امر تربیت، تعلیم و تربیت حضوری است و با توجه به وضعیت جامعه که مدارس به صورت مجازی و غیرحضوری برگزار می شود همت بیشتر معلمان را می طلبد.//ایرنا

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا