اخبار

کشف نزديک به يک کيلوگرم انواع مواد مخدر در مراغه

فرمانده انتظامی مراغه از کشف ۸۱۰ گرم انواع مواد مخدر و دستگيری ۸ نفر در اين رابطه خبر داد.

به گزارش باش خبر، سرهنگ ” توحيد فارسی ” در تشريح اين خبر گفت: در اجرای طرح تشديد مبارزه با #توزيع و #مصرف مواد مخدر، ماموران انتظامی و پليس #مبارزه با #مواد_ مخدر اين فرماندهی پس از تحقيقات فنّی و اطلاع از فعاليت افرادی در زمينه خرده فروشی و مصرف مواد مخدر، موضوع را در دستور كار عملياتی خود قرار دادند.

وی ادامه داد: ماموران در چندين عمليات جداگانه با تعقيب و مراقبت و انجام يک سری اقدامات فنی پليسی با هماهنگی قضايی ۸ نفر خرده فروش و مصرف کننده را در محلات مختلف شهرستان شناسايی و #دستگير و در بازرسی به عمل آمده از منازل و بازرسی بدنی و خودرو آنها مقدار ۸۱۰ گرم انواع مواد مخدر به همراه آلات و ادوات مصرف و توزين مواد مخدر #کشف شد.

سرهنگ ” توحيد فارسی ” افزود: در اين خصوص یک دستگاه خودرو و ۲ دستگاه موتورسيکلت توقيف و متهمان دستگير شده نيز پس از تکميل تحقيقات و تشكيل پرونده قضايی برای سير مراحل قانونی تحويل مرجع قضائی شدند.

فرمانده انتظامی مراغه تاکيد کرد: پليس و دستگاه قضايی، با جديّت هر چه تمام تر با اخلالگران و برهم زنندگان امنيت اجتماعی و تهيه و توزيع کنندگان مواد مخدر برخورد می نمايند و برای تحقق امنيتی مطلوب اسلامی، از هيچ کوششی فروگذار نخواهند کرد./انتهای پیام

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا