اخبار

کشف موادمخدر در پارس‌آباد ۲ برابر افزایش یافت

کشف موادمخدر در پارس‌آباد ۲ برابر افزایش یافتبه گزارش روز شنبه ایرنا ، عدالت حاجی‌پور در جلسه شورای هماهنگی مبارزه با موادمخدر اظهارداشت: میزان کشفیات موادمخدر در سه ماه گذشته در مقایسه با مدت مشابه پارسال افزایش ۱۰۰ درصدی دارد.
وی همچنین با ابراز نگرانی از گرایش جوانان به موادمخدر افزود: پایین آمدن سن اعتیاد و گرایش نوجوانان و جوانان به موادمخدر موضوعی است که دستگاه‌های متولی از جمله اداره بهزیستی ، آموزش و پرورش و نیروی انتظامی باید در راستای حل این موضوع تلاش مضاعف کنند.
او گفت: برگزاری نمایشگاه‌های فرهنگی مبارزه با موادمخدر ، نصب پلاکارد بر روی بیلبوردهای تبلیغاتی و اماکن عمومی، برگزاری همایش‌های پیاده‌روی با موضوع پیشگیری از موادمخدر، توزیع بروشور و تراکت‌های تبلیغاتی، بازدید از مراکز درمانی و کمپ‌های ترک اعتیاد، اجرای برنامه‌های کاهش آسیب‌های اجتماعی برای آحاد جامعه، همایش اجتماعی ، جامعه سالم و عاری از اعتیاد و برگزاری جلسات انجمن معتادین گمنام از برنامه‌هایی است که توسط اعضای شورای هماهنگی باید به اجرا گذاشته شود.
حاجی‌پور تصریح کرد: از دانشجویان و اساتید برتر در حوزه‌های مقاله‌نویسی و پژوهش‌های مرتبط با موضوع موادمخدر در دانشگاه‌ها و مراکز آموزش عالی حمایت می‌شود.
پارس‌آباد مغان در شمال اردبیل و در جوار جمهوری آذربایجان قرار دارد.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا