اخبار

کشف بیش از ۲۳ کیلوگرم انواع مواد مخدر در سلماس

فرمانده انتظامی سلماس از کشف بیش از ۲۳ کیلوگرم مواد مخدر صنعتی و سنتی در این شهرستان طی سه عملیات پلیسی خبرداد.

سرهنگ رمضان فتح الهی در گفت و گو با ایسنا گفت: طی چند روز گذشته با اقدامات و تلاش های مامورین پلیس مبارزه با موادمخدر فرماندهی انتظامی سلماس و با رویکرد جمع آوری پخش کنندگان و توزیع کنندگان مواد مخدر در این شهرستان ، ۲۳ کیلوگرم انواع مواد مخدر صنعتی و سنتی طی ۳ عملیات مختلف در حوزه استحفاظی سلماس کشف و ضبط شد.

فتح الهی اظهار کرد: در این عملیاتها ۲ باند توزیع مواد مخدر متلاشی شده و ۹ نفر قاچاقچی و ۱۶ نفر توزیع کننده مواد دستگیر و نیز ۶ دستگاه خودرو توقیف شد.

وی افزود: ایران یکی از پیشروان مبارزه با قاچاق موادمخدر در منطقه و جهان است و برای ریشه کن کردن اعتیاد باید مبارزه با مواد مخدر را در جامعه همگانی کرد تا تبدیل به یک الگو و سیاست راهبردی در میان اقشار مختلف مردم تبدیل شود و مردم خود در این خصوص احساس مسئولیت نمایند تا بتوانیم جامعه ای سالم و به دوز ناهنجاری های اجتماعی و مواد مخدر داشته باشیم.

فرمانده انتظامی سلماس خاطرنشان کرد: از تمامی مردم شهرستان تقاضا داریم مامورین زحمت کش انتظامی شهرستان سلماس را با ارائه گزارشات خود به شماره تلفن ۱۱۰درزمینه مبارزه با مواد مخدر بعنوان بلایی خانمان سوز در بین خانواده ها, یاری کنند.

ایسنا

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا