اخبار

کشتارگاه تبریز می‌تواند در کل کشور الگو باشد

نماینده مردم تبریز، اسکو و آذرشهر در مجلس شورای اسلامی گفت: اقدامات و امور انجام یافته در کشتارگاه تبریز شایان تقدیر بوده و نقش تاثیر گذاری در تامین امنیت غذایی مردم داشته است که امیدواریم با تداوم آن به عنوان یک الگو و پیروی دیگر مجموعه های تولیدی گوشت شاهد موفقیت های روز افزون در این عرصه باشیم.

به گزارش شهریار، روح الله متفکر آزاد در بازدید از کشتارگاه صنعتی شهرداری تبریز میزان نگرش علمی و در عین حال فنی در کشتارگاه تبریز را ستودنی دانست و افزود: بحث شناسنامه دار کردن گوشت های استحصالی اهمیت تکریم مراجعه کنندگان و مصرف کننده در مجموعه ای را نشان می دهد که به صورت مستقیم با بهداشت و امنیت غذایی مردم سر و کار دارد.
متفکر آزاد اظهار داشت:  کشتار گاه تبریز می تواند در کل کشور به عنوان الگوی دیگر کشتارگاه های مدرن و صنعتی معرفی شود تا دیگر واحدها  نیز از اصول  مبتنی بر دانایی و نگاه فنی در تمامی امورات بهره برده و با اجرا شدن بحث ارزشمند شناسنامه دار کردن دامهای استحصالی  در همه جای ایران شاهد قطع دست  سودجویان در این خصوص باشیم.
وی اضافه کرد: افزایش چشمگیر آمار کشتار در وضعیت کنونی  تمهیداتی حساب شده ای را می طلبد که کشتارگاه تبریز با استفاده حداکثری از امکانات سخت افزاری و نرم افزاری توانسته است در تنظیم بازار گوشت نیز نقش موثری را ایفا کند.
عضو هیئت رییسه مجلس شورای اسلامی ضمن تبریک موفقیت های کسب شده در این مجموعه تولیدی تاکید کرد: احترام به شعور مخاطب بسیار حائز اهمیت  است و اموری که در این مجموعه مشاهده می شود بر مبنای مشتری  مداری و تکریم مصرف کننده می باشد که اقدامی بسیار ارزشمند است.
/ شهریارنیوز

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا