اخبار

کسب مقام سوم مسابقات دواتلون کشور توسط آذربایجان شرقی

مسابقات دواتلون قهرمانی کشور در دو رده سنی بزرگسالان و جوانان به میزبانی اصفهان برگزار شد و تیم اعزامی آذربایجان شرقی در جایگاه سوم قرار گرفت.

بخش جوانان که با حضور ۴۱ ورزشکار برگزار شد، مبین میزبان از استان در مسابقه مسافت کوتاه با ثبت زمان یک ساعت و ۴۷ ثانیه، در رده سوم قرار گرفت.

در بخش تیمی نیز آذربایجان شرقی در مجموع بعد از تیم‌های اصفهان و گلستان در جایگاه سوم کشور قرار گرفت؛ هم‌چنین از هیات ورزش سه گانه استان به جهت کسب جایگاه دوم کشوری در ارزیابی هیات‌های کشور از طرف فدراسیون تجلیل به عمل آمد.

به نقل از روابط عمومی اداره کل ورزش و جوانان استان، فرامرز رنجکش رئیس هیات ورزش سه گانه استان در خصوص کسب جایگاه دوم هیات‌های فعال کشور، گفت: برای انتخاب هیات‌های برتر ترای اتلون کشور در سال ۹۸ شاخص‌هایی چون عملکرد عالی و چشمگیر از جمله حضور در مسابقات کشوری، میزبانی مسابقات قهرمانی کشور، نتایج مسابقات کشوری در رده‌های سنی مختلف در دو بخش بانوان و آقایان، توسعه نیروی انسانی، بررسی تعداد مربیان، داوران و ورزشکاران فعال، توسعه سخت افزاری شامل فضاهای در اختیار هیات و تجهیزات تخصصی، توسعه منابع مالی، رفتار سازمانی و توسعه فرهنگی در نظر گرفته شده است.

ایسنا

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا