اخبار

کرونا یک خط تولیدی را در بویین زهرا تعطیل کرد

کرونا یک خط تولیدی را در بویین زهرا تعطیل کردمصطفی‌ آقاعلی‌ روز سه شنبه با اعلام این خبر افزود: در این خط ۲۲ نفر مشغول به فعالیت بودند که تست کرونای ۶ نفر از آنها مثبت و تست مابقی منفی اعلام شد.
وی اضافه کرد: افرادی که تست کرونای آنها منفی بود جهت سیر مدت قرنطینه به مرخصی اجباری رفتند.
رییس ستاد پیشگیری و مقابله با ویروس کرونا شهرستان با مهم بر شمردن سلامت شهروندان و تاکید بر نظارت مستمر از واحدهای صنعتی، تولیدی و توزیعی خواستار برخورد قاطع با مسئولان واحدهای متخلف یا سهل انگار در اجرای پروتکل‌های بهداشتی شد.
وی اضافه کرد: هم اکنون وضعیت شهرستان از نظر شیوع بیماری کرونا مانند سایر نقاط استان زرد است و اقدامات لازم برای کنترل بیماری کرونا و پیشگیری از شیوع بیشتر این بیماری انجام شده است.
«کرونا» ویروسی است که گستردگی شیوع آن بسیار وسیع بوده و از جمله راه‌های انتقال آن عطسه، سرفه، دست‌دادن و روبوسی است،  پزشکان توصیه می‌کنند افراد علاوه بر پرهیز از دست‌دادن، روبوسی و حضور در مرکزهای عمومی به‌ هنگام عطسه، جلوی بینی خود را با دستمال بگیرند و یا برای مهار آن از آرنج خود استفاده کنند.
«ویروس کرونا»، موسوم به «کووید ۱۹» اواسط ماه دسامبر سال گذشته (۲۴ آذر ۹۸) در شهر «ووهان» واقع در مرکز چین گزارش شد؛ ابتدا از این بیماری به‌عنوان ذات‌الریه نام برده می‌شد، اما کمیسیون ملی بهداشت چین در ۳۰ دسامبر سال ۲۰۱۹ (۹ دی ۹۸) به‌صورت رسمی شیوع این ویروس را در چین اعلام کرد.
شهرستان بویین زهرا در ۵۵ کیلومتری جنوب قزوین واقع شده است.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا