اخبار

کبودراهنگ صاحب پزشکی قانونی شد

کبودراهنگ صاحب پزشکی قانونی شدمدیرکل پزشکی قانونی همدان روز شنبه در این آیین اظهار داشت: ساختمان پزشکی قانونی کبودراهنگ در زمینی به مساحت ۴۵۰ متر مربع و با زیر بنای ۳۷۰ متر مربع ساخته شده است. 
ارتین کمالی افزود: با وجود مشکلات اعتباری که برای ساخت این ساختمان وجود داشت اما با پیگیری های اداره کل پزشکی قانونی و همکاری فرماندار کبودراهنگ تاکنون ۸۴۰ میلیون تومان از محل اعتبارات استانی و ملی هزینه شده است.
وی با بیان اینکه این ساختمان  شامل بخش های معاینات بالینی و سالن تشریح است ادامه داد: افق پیش بینی شده برای این طرح ۴۰ تا ۵۰ سال است یعنی تا پنج دهه دیگر حتی در صورت افزایش جمعیت این ساختمان نیاز مردم کبودراهنگ را پاسخگو است.
مدیرکل پزشکی قانونی همدان گفت: مشکل اساسی پزشکی قانونی کبودراهنک کمبود پزشک است و هم اینک پزشکان مرکز استان ۲ روز در هفته در این محل حضور می یابند.
کمالی ادامه داد: قرار است یک پزشک معاضدتی پس از آموزش در پزشکی قانونی مشغول به کار شود و در صورت افزایش تعداد پزشکان، معاینه زنان را نیز می توان در این محل انجام داد.
وی یادآوری کرد: یکی از اولویت های پزشکی قانونی تعیین تکلیف طرح های نیمه تمام است که در این راستا دهه فجر سال گذشته ساختمان پزشکی نهاوند تکمیل و بهره برداری شد و تا پایان سال ساختمان اسدآباد بهره برداری می شود.
کمالی گفت: رییس قوه قضاییه و سازمان پزشکی قانونی تاکید بسیاری بر تکریم ارباب رجوع دارند بنابراین تمامی تلاش پزشکی قانونی این استان استفاده از تکنولوژی روز و سامانه ها برای بالا بردن جایگاه پزشکی قانونی همدان است.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا