اخبارتبریز-1

کاروان مرکز اورژانس آذربایجان شرقی راهی خدمت رسانی به زائرین کربلا شد

کاروان مرکز اورژانس استان آذربایجان شرقی در قالب 50 نفر کارشناس فوریت پزشکی جهت ارائه خدمات به زائرین اربعین اباعبدالله الحسین علیه السلام با بدرقه اعضای هیات رئیسه دانشگاه علوم پزشکی تبریز و مسئولین استانی به مرزهای عراق و استان ایلام اعزام شد.

به گزارش باش خبر ، مراسم معنوی بدرقه کاروان اورژانس با حضور بهمن نقی پور رئیس #دانشگاه #علوم# پزشکی #تبریز، دکتر اصغر #جعفری روحی #رئیس مرکز #اورژانس پیش بیمارستانی و مدیریت حوادث دانشگاه علوم پزشکی تبریز و #مهندس محمدباقر #هنربر مدیر کل #مدیریت_بحران استان و سایر #اساتید و مسئولین دانشگاهی و استانی  روز یکشنبه پنجم شهریور ماه 1402 در سالن کنفرانس مرکز اورژانس پیش بیمارستانی و مدیریت حوادث دانشگاه علوم پزشکی تبریز برگزار شد.

دکتر بهمن نقی پور رئیس دانشگاه علوم پزشکی تبریز در این مراسم گفت: #توفیق پیدا کردیم تا امروز در خدمت بندگان #خدمت رسان به #زائرین #امام_حسین (ع) باشیم و ما این افتخار را که نصیب شما شده است را خدمتتان #تبریک عرض می کنم.
وی ضمن تقدیر و تشکر از تمام افرادی که در برگزاری و #اعزام #کاروان #اربعین حسینی (ع) زحمت و تلاش کرده اند ادامه داد:  کاروان اعزامی از ادامه دهندگان راه حضرت #زینب(س) و #امام_سجاد(ع) هستند.
وی گفت: ما باید #صلابت، #صداقت، #درستکار بودن امام حسین (ع) را #اسوه و الگوی خود قرار دهیم.
دکتر نقی پور با اشاره به اینکه خدمات رسانی اورژانس استان آذربایجان شرقی در اربعین حسینی به زائران #رضایت اورژانس کشور را نیز جلب کرده است افزود: تلاش ها و #فداکاری های شما در خدمت رسانی #عاشقانه به زائرین امام حسین (ع) گره گشای مشکلات شما در زندگی #دنیوی و #اخروی خواهد بود.
مدیر کل مدیریت بحران استان نیز در این جلسه ضمن اعلام #تقدیر و #تشکر استاندار استان آدربایجان شرقی از کارشناسان اورژانس استان و با تشکر ویژه از خدمات ارزنده رئیس دانشگاه علوم پزشکی تبریز و رئیس اورژانس پیش بیمارستانی و مدیریت حوادث دانشگاه با عنوان روسای پر تلاش و جهادی استان آذربایجان شرقی یاد کرد و افزود: مردم با مشاهده خدمات #ارزنده و ارزشمند اورژانس 115 همیشه و همه حال بصورت شبانه روزی در #سیل، #زلزله، #حوادث جاده ای و … #احساس امنیت و آرامش می کنند و خدمات شما در سخت ترین شرایط در مرز #مهران در این هوای گرم نیز قابل تقدیر است.
وی گفت: تمام کسانی که اعزام می شوند و کسانی که در استان خدمات اورژانس را پشتیبانی خواهند کرد جزء خادمین و زائرین امام حسین (ع) محسوب می شوند.
رئیس مرکز اورژانس پیش بیمارستانی و مدیریت حوادث دانشگاه علوم پزشکی تبریز گفت: همکاران ما در  مرکز اورژانس پیش بیمارستانی و مدیریت حوادث دانشگاه علوم پزشکی تبریز با حفظ توان عملیاتی اورژانس استان و طبق درخواست سازمان اورژانس کشور توفیق خدمت را کسب کردند تا جزء خادمان و زائران امام حسین (ع) شوند.
وی ادامه داد: این کاروان در قالب 50 نفر کارشناس فوریت پزشکی، 14 دستگاه آمبولانس مجهز که در مرحله اول با 11 دستگاه آمبولانس با 3 سرنشین، یک دستگاه اتوبوس آمبولانس با 4 نفر ، 1 دستگاه موتورلانس با یک سرنشین و 2 دستگاه خودروی پشتیبانی و نقلیه عازم استان ایلام ( مرز مهران ) شد.
وی با بیان اینکه هر ساله بیشترین اعزامی برای خدمت رسانی به زائرین اربعین حسینی از استان آذربایجان شرقی است افزود: به دلیل توان بالای نیروهای عملیاتی مرکز فوریتهای پزشکی استان آذربایجان شرقی هر ساله کارشناسان  فوریت پزشکی خبره  ما در سخترین مراکز مرز ها حضور دارند.
دکتر جعفری در خاتمه ضمن آرزوی سلامتی برای همه نیروهای اعزامی گفت:  طی دو روز گذشته نیز 20 نفر پرستار و 2 نفر پزشک با انواع تخصص ها اعزام شده اند که تمام نیروهای اعزامی از امروز تا پایان مراسم اربعین حسینی در مرز مهران مستقر خواهند شد و به زائرین اباعبدالله الحسین خدمات فوریتهای پزشکی ارائه خواهد کرد./انتهای پیام

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا