شهر و شورا -1

چهل و چهارمین جلسه شورای اسلامی تبریز موضوعات کمیسیون ورزش و جوانان

موضوع همکاری های مدیریت شهری کلانشهر تبریز و دانشگاه آزاد در حوزه ورزش در چهل و چهارمین جلسه کمیسیون ورزش و جوانان شورای اسلامی شهر تبریز مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

موضوع همکاری های مدیریت شهری کلانشهر تبریز و دانشگاه آزاد در حوزه ورزش در چهل و چهارمین جلسه کمیسیون ورزش و جوانان شورای اسلامی شهر تبریز مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

به گزارش  باش خبر وبه نقل از روابط‌عمومی و امور بین الملل شورای اسلامی شهر تبریز، چهل و چهارمین جلسه #کمیسیون_ورزش و #جوانان صبح امروز (دوشنبه) با حضور پرویز هادی، حکیمه غفوری، علی نوای باغبان، شهرام دبیری، یاسین بجانی، سرپرست راه اندازی باشگاه ورزشی #شهرداری_تبریز و کارشناسان این کمیسیون برگزار شد.

پرویز هادی، رییس #کمیسیون_ورزش و #جوانان_شورای_اسلامی_شهر تبریز در ابتدای این جلسه اظهار کرد: دستور نخست جلسه امروز در رابطه با همکاری های مدیریت شهری کلانشهر تبریز و دانشگاه آزاد در حوزه ورزش بوده که بحث و بررسی هایی در این خصوص صورت خواهد گرفت.

وی در ادامه سخنان خود ابراز کرد: دستور دوم جلسه امروز هم مربوط به گزارش کمیته بانوان در خصوص تشکیل دبیرخانه برگزاری جشنواره ایده های برتر ورزشی بوده و دستور سوم نیز مربوط به گزارش کمیته ورزش های همگانی در خصوص تشکیل قرارگاه ورزش های همگانی است.

در ابتدای چهل و چهارمین جلسه کمیسیون ورزش و جوانان شورای اسلامی شهر تبریز میر معصوم سهرابی، سرپرست راه اندازی باشگاه ورزشی شهرداری تبریز گزارشی از آخرین اقدامات صورت گرفته در این مجموعه به اعضای حاضر در این جلسه ارائه داد.

پرویز هادی، رییس کمیسیون ورزش و جوانان شورای اسلامی شهر تبریز در بخشی از سخنان خود خطاب به سرپرست راه اندازی باشگاه ورزشی شهرداری تبریز مطرح کرد: خواهشمندیم تا پایان سال جاری بحث تعمیرات اماکن ورزشی را به اتمام برسانید تا در سال آینده نسبت به افزایش سرانه ورزشی اقداماتی اتخاذ کنیم.

در ادامه این جلسه موضوع همکاری های مدیریت شهری کلانشهر تبریز و دانشگاه آزاد در حوزه ورزش مطرح و مورد بحث و بررسی قرار گرفت که اعضا و کارشناسان کمیسیون ورزش و جوانان شورای شهر تبریز در این خصوص بحث و تبادل نظرهایی انجام دادند.

رییس کمیسیون ورزش و جوانان شورای اسلامی شهر تبریز در این باره اظهار کرد: دانشگاه آزاد اسلامی دارای پتانسیل ها و ظرفیت های بسیاری بوده که می توان در حوزه ورزشی نیز با همکاری و تعامل با این مجموعه ارتباط تنگاتنگی داشت.

هادی در ادامه سخنانش ابراز کرد: دانشگاه آزاد توان همکاری با مدیریت شهری را دارد، لازم است در این خصوص اقداماتی اتخاذ شود تا از دانشجویان نیز در حوزه ورزشی بیشتر از پیش حمایت شود.

حکیمه غفوری، نائب رییس کمیسیون ورزش و جوانان شورای اسلامی شهر تبریز در این جلسه عنوان کرد: از بابت راه اندازی سالن شهید صادق عدالت اکبری تشکر می کنم و امیدواریم در راستای حوزه ورزش تلاش و گام های مثمر ثمری داشته باشیم.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا