اخبار

چهاردهمین مدیر عامل باشگاه تراکتور در دوران زنوزی/رکورددار بیشترین و کمترین حضور مدیران تراکتور

چهاردهمین تغییرات مدیریتی در زمان مالکیت زنوزی در باشگاه تراکتور اعلام شد

روز گذشته با استعفای ایوب بهتاج، هوشنگ نصیرزاده به عنوان مدیر عامل جدید باشگاه تراکتور معرفی شد.

در دوره 5 ساله مالکیت #زنوزی، این چهاردهمین انتخاب وی در راس #باشگاه_تراکتور بوده و عمر حضور این مدیران هیچکدام به یک سال هم نرسیده و تنها میرمعصوم سهرابی در دو مقطع در مجموع 450 روز مدیر عامل باشگاه تراکتور بوده است.

خبرگزاری  باش خبر وبه نقل از فارس در #آذربایجان_شرقی نگاهی اجمالی به مدیران قبلی باشگاه تراکتور داشته است:

سال ۹۷ و زمانی که زنوزی مالکیت باشگاه تراکتور را برعهده گرفت، عباس الیاسی را به عنوان مدیرعامل این باشگاه منصوب کرد، اما الیاسی خیلی علاقه‌ای به این سمت نداشت و ترجیح داد تنها به عنوان رییس هیات مدیره باشگاه تراکتور به کارش ادامه دهد و اینکه دقیقا چند روز مدیر عامل اول تیم تراکتور در زمان زنوزی بود، مشخص نیست.

صادق درودگر مدیر عامل دوم تیم تراکتور بود. وی 8 مرداد حکم مدیریت خود را دریافت و 22 مرداد استعفا داد تا عملا فقط 14 روز مدیریت این باشگاه را برعهده داشته باشد.

همان روز هیات مدیره باشگاه تراکتور جلسه‌ای را تشکیل و رضا اسدی را به عنوان مدیرعامل باشگاه تراکتور معرفی کردند.

147 روز بعد و در 16 دی 1397 اسدی از مدیریت باشگاه تراکتور کنار رفت. در ابتدا عنوان شد با توجه به قانون ممنوعیت تصدی بیش از یک شغل برای متصدیان دولت و با توجه به شغل دیگر اسدی با تصویب هیات مدیره باشگاه از مدیرعاملی تراکتورسازی خداحافظی کرد، اما بعد از مدتی مشخص شد علت استفعا اسدی اختلاف با مالک باشگاه تراکتور بود.

بعد از حدود یک ماه و روز 19 بهمن 1397 ایوب بهتاج به عنوان مدیر عامل باشگاه تراکتور انتخاب شد. وی در آن زمان مدیر اداره کل ورزش و جوانان استان آذربایجان‌شرقی بوده و ‌با توجه به عدم پذیرش استعفایش از سوی وزارت ورزش و جوانان، از مدیریت این باشگاه تبریزی در 27 اسفند استعفا داد. دوره اول مدیریت بهتاج در باشگاه تراکتور تنها 39 روز بود.

الیاسی برای دومین با و تا انتخاب مدیر عامل جدید، اختیارات باشگاه تراکتور را در دست گرفت که 102 روز طول کشید.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا