اخبارتبریز-1

پیام تبریک روز آتش نشانی و ایمنی

خبرنگار ناصر غلامی هوجقان در پیامی، روز ملی آتش نشانی و ایمنی را به همه کارکنان تلاشگر و خستگی ناپذیر آتش نشانی تبریز تبریک گفت.

به گزارش باش خبر، متن پیام تبریک وی به شرح ذیل می باشد.

هفتم مهرماه بعنوان روز « #آتش نشانی و ایمنی» نماد فرشتگان نجات است که #ققنوس وار با عزمی سترگ سوگند یاد کرده اند تا پای جان، از جان و مال #همنوعان خود محفاظت نمایند

بي شك با رشد و توسعه شهر ها ، کلانشهرها و گسترش تكنولوژي خطرات بيشماری شهروندان را تهديد مي‌كند و مردم منطقه در صورتی با #آرامش به زندگي خود مي‌پردازند كه بدانند مرداني دلير، متعهد و جسور براي امنيت خاطر و رفاه جاني و مالي آنان به صورت شبانه‌روزي آماده انجام رسالت خطير خود هستند.
آتشنشانان دریادلانی هستند که در هنگام بروز #حوادث جان به کف و بی محابا دل به آتش می زنند ،چکمه هایتان گلی و خاکی، برق کلاهشان  و نوار های لباس‌های فرم شان از دور هویدا. صورت هایشان اما دودی و مشکی ،همواره پراسترس، اینان قهرمانی هستند  که در نبرد با شعله های خانمان سوز، جوانه های امید را از بستر خاکسترها می رویانند.
آتشنشانان مردان روزهای سخت از جنس #ایثار، #شهامت و ش.ه.ا.د.ت فرشته های نجاتی هستند که آتش عشق #خدمت به خلق در وجودشان زبانه می کشد تا آتش سوزان و سوزنده حوادث را در زندگی خلق خاموش کنند
و آنگاه که ناخواسته شعله های آتش در زندگی مان زبانه می کشد و خشم حریق خودنمایی می کند،  و درمانده میشوی ،فرشتگان سرخ پوش نجات را در کنارت حس می کنی آرام می شوی، دستهایت به  مهربانی گرفته و شعله های سوزان حادثه را در هم می ریزنند.
این روز بهانه ای است تا به گرامیداشت  انسانهایی بپردازیم که از جان و آسایش خود در راه آرامش و آسایش ما می گذرند تا بتوانیم در امنیت زندگی کنیم
اینجانب ضمن گرامیداشت یاد و خاطره ناجیان آسمانی “شهدای آتش نشان ” ، و نیز از ایزد ممنان صحت و سلامت و عافیت برای آتش نشان فداکار و  قهرمان ،گرفتار در چنگال دود و آتش “صالح امانی” را خواستارم  و از خدمات و زحمات آتش نشانان تبریزی قدردانی نموده و امیدوارم که همواره پیروز، سلامت و سعادتمند باشید.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا