اخبار

پویایی و سربلندی کشور نیازمند زنده نگه داشتن تاریخ است

پویایی و سربلندی کشور نیازمند زنده نگه داشتن تاریخ استحجت‌الاسلام علی ناصر روز شنبه در نشست خبری با خبرنگاران رسانه‌های گروهی که به مناسبت هفته بازخوانی و افشا حقوق بشر آمریکایی و شهادت مظلومانه شهید دکتر بهشتی و ۷۲ یار این شهید گرانقدر برگزار شد، افزود: یادآوری ایام و مناسبت ها بسیار حائز اهمیت است و باید حوادث اتفاقاتی را که از سوی دشمنان به ویژه آمریکا برای کشور روی داده است به درستی تبیین و بازگو شود.
وی هفته بازخوانی و افشای حقوق بشر آمریکایی را بسیار مهم ارزیابی کرد و اظهار داشت: آمریکا به عنوان کشوری که مدام دم از حقوق بشر می‌زند در حق ملت ایران و بسیاری از کشورهای جهان اجحاف کرده است که هرگز از ذهن تاریخ، مردم ایران و دیگر کشورهای تحت ستم پاک نخواهد شد.
حجت الاسلام ناصر با اشاره به اینکه همه‌ساله، این ماه (تیر) یادآور اتفاقات بسیار مهمی است که به دست آمریکای جنایتکار بر علیه کشور و ملت ایران رخ داده است، شهادت دکتر بهشتی و یارانش، ساقط کردن هواپیمای مسافربری ایران و ترورهای ناجوانمردانه را از جمله این وقایع و اتفاقات ذکر کرد و افزود: بسیاری از ترورهای انجام شده در کشور ازجمله ترور ناجوانمردانه شهید سردار سلیمانی به دست آمریکای جنایتکار و ایادی استکبار رخ داد که ملت ایران و جهان آن را فراموش نخواهد کرد و برای همیشه در تاریخ خواهد ماند.
وی با بیان اینکه آمریکای جهانخوار و زورگو، روز به روز حقیر و حقیرتر می شود، تصریح کرد: امروز این کشور سلطه طلب، دچار تزلزل بسیار شده و امید است به برکت انقلاب و نظام مقدس جمهوری اسلامی، تفکرات نابخردانه و شیطانی این کشور رو به افول، هرچه سریع‌تر از بین برود.
حجت الاسلام ناصر تاکید کرد: در هفته بازخوانی و افشای حقوق بشر آمریکایی و با یادآوری ظلم و ستم های صورت گرفته از سوی این کشور مستبد و یاغی، به حتم حقانیت انقلاب و نظام مقدس جمهوری اسلامی، نمایان‌تر خواهد شد و به همین منظور نمایشگاهی با عنوان “نمی توانم نفس بکشم” در زنجان برپا خواهد شد.
چهره واقعی آمریکای جنایتکار باید شناسانده شود
مدیرکل روابط عمومی استانداری زنجان نیز به عنوان دیگر سخنران این جلسه گفت: هفته بازخوانی و افشای حقوق بشر آمریکایی فرصت بسیار خوب و مغتنمی است تا نوجوانان و جوانان با چهره واقعی این کشور چپاولگر و زورگو، به شکل بهتر و بیشتری آشنا شوند.
غلامرضا الهی سرشت افزود: امروز باید جنایت‌های آمریکای جهانخوار و همدستان و همفکرانش که برای گسترش خشونت و چپاولگری اقدام کرده و می کنند برای قشر نوجوان و جوان بازگو شود و به همین منظور لازم است از بستر فضای مجازی و همچنین آگاهی بخشی بهتر و بیشتر از سوی رسانه های گروهی نیز در این خصوص استفاده شود.
وی با بیان اینکه ظلم و جنایت‌های آمریکای مستبد، غارتگر و شیطان صفت بر کشور و ملت ایران ازجمله اعمال فشار و تحریم‌های ضالمانه، حادثه ساقط کردن هواپیمای مسافری ایران و ترور ناجوانمردانه سردار سلیمانی، هرگز فراموش نخواهد شد اظهار داشت: باید بیش از پیش از رهنمون های مقام معظم رهبری که جنایت های استکبار جهانی را بر ملا کرده و مسیر درست را بر ملت ایران و دیگر مسلمانان و آزادیخواهان جهان، نمایان می سازند استفاده کرد.
الهی سرشت تصریح کرد: استکبار جهانی به سرکردگی آمریکای چپاولگر قصد دارد ضریب نفوذشان را بیشتر و بیشتر کنند و مدام به فکر هستند که چطور می توان غیرت اسلامی را از ملت ایران به ویژه جوانان و نوجوانان گرفت.  

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا