اخبار

پهپادها در کنار جنگنده‌ها، سرنوشت جنگ‌ها را تغییر می‌دهند

فرمانده نیروی هوایی ارتش گفت: اهمیت به‌کارگیری هواپیمای بدون سرنشین به اندازه هواپیماهای با سرنشین جدی و اثرگذار است. اکنون شاهدیم که پهپادها در جنگ‌های امروی می‎توانند سرنوشت جنگ را تغییر دهند.

امیر سرتیپ خلبان حمید واحدی، فرمانده نیروی هوایی ارتش در آیین تجلیل از خلبانان، کارکنان فنی پیشکسوت و فرزندان شهدای نیروی هوایی ارتش که در ستاد این نیرو برگزار شد، با بیان این‌که «هدف از تشکیل این‍‌گونه مراسم، قدردانی از زحمات و مجاهدت‍های شما پیشکسوتان در دوران خدمت، به‌ویژه هشت سال #دفاع_مقدس است» اظهار کرد: امروز ما در کشورمان هرچه داریم، به برکت مجاهدت‌ها و از خودگذشتگی شهدا و شما پیشکسوتان عزیز است.

وی با اشاره به رشادت‍های شهید امیر سرتیپ دوم قجاوند اظهار داشت: ش.ه.ی.د #قجاوند که به قول سردار س.ل.ی.م.ا.ن.ی. ، ش.ه.ی.د بابایی دوم نیروی هوایی هستند، علاوه بر شرکت در تمامی عملیات‌های دوران دفاع مقدس، بعد از #جنگ نیز هرجا که اتفاق ناگواری برای مردم کشورمان اتفاق می‍افتاد، اولین نفری بود که سر صحنه حاضر می‌شد و به کمک سیل زده‌ها و زلزله زده‌ها می‌شتافت.

فرمانده نیروی هوایی ارتش در ادامه با اشاره به شرایط مساعد کشور در حوزه های مختلف خاطرنشان کرد: قطعاً آینده خوبی برای کشور متصور هستیم و طبق فرمایشات مقام معظم رهبری(مدظله العالی) جوانان این کشور که میراث‍داران گذشتگان و قهرمانان دوران #انقلاب و #جنگ_تحمیلی هستند، کشور را به شرایط مطلوب و آرمانی خواهند رساند.

امیر سرتیپ واحدی در پایان با اشاره به اهمیت به کارگیری پهپاد در جنگ‌های امروز افزود: اهمیت و به‍کارگیری #هواپیمای_بدون_سرنشین به اندازه هواپیماهای با سرنشین جدی و اثرگذار است و در درگیری‌ها و جنگ‌های امروز درکنار جنگنده‌های باسرنشین، می‌توانند سرنوشت جنگ را تغییر دهند.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا