اخبار

پروژه های رفع ترافیک شهری مورد حمایت دستگاه قضاست

پروژه های رفع ترافیک شهری مورد حمایت دستگاه قضاستحبیب قنبرزاده در دیدار با شهردار و اعضای شورای اسلامی شهر مراغه که به مناسبت گرامیداشت هفته قوه قضاییه برگزار شد، گفت: تعامل با دستگاه های اجرایی از جمله مدیریت شهری از اولویت های اصلی دستگاه قضا در شهرستان مراغه است.
وی گفت: بی شک حمایت قضایی موجب توسعه شهری، حفظ نظم و امنیت و رفع ترافیک شهری می شود.
قنبرزاده با اشاره به پروژه های در دست اجرای شهرداری مراغه گفت: اگر منافع شهری را در نظر بگیریم، اقدامات شهرداری به نفع شهر، مثمر ثمر و فایده بخش بوده است.
وی مسیرگشایی های اخیر شهرداری مراغه را در کاهش ترافیک شهر مفید ارزیابی کرد و گفت: اعضای شورای اسلامی باید دغدغه رفع مشکلات مردم را داشته باشند و رفع مشکلات آن ها را در اولویت برنامه های خود قرار دهند.
وی افزود: رسالت دستگاه قضا همواره بر مبنای حمایت از تولید و اشتغال استوار بوده است و تا به امروز دستگاه قضایی باعث تعطیلی حتی یک واحد تولیدی نشده است .

دادستان عمومی و انقلاب مراغه نیز در این دیدار گفت: قانون در اولویت اول دستگاه قضاست و از تمامی ظرفیت های قانونی برای پیشبرد امور شهرستان استفاده می کنیم.
نادر نجد گفت: حوزه مسوولیت شهرداری ها وسیع بوده و در هر گوشه از شهر آثار و نشانه ای از شهرداری دیده می شود که به تبع آن انتظارات مردم نیز از این نهاد بیشتر است.
وی افزود: تاکنون دادستانی در پروژه هایی که در راستای پیشرفت و توسعه شهر بوده نهایت همکاری را کرده است.
دادستان عمومی و انقلاب مراغه با اشاره به پروژه های در دست اجرای شهرداری مراغه گفت: خوشبختانه مجموعه مدیریت شهری در چندسال گذشته طرح های خوب و موثری را شروع کرده است.
نجد افزود: گره گشایی از مشکلات مردم و رفع مشکلات موجود در حوزه های مختلف با تعامل دستگاههای اجرایی شهرستان از دغدغه های اصلی دستگاه قضا است .
وی حمایت از سرمایه گذاری های بخش خصوصی را از دیگر اولویت های اصلی دادستان مراغه عنوان کرد و افزود: استفاده از ظرفیت های طبیعی و تاریخی شهر مراغه در راستای توسعه صنعت گردشگری و تقویت اقتصاد شهری ضروری است .

نایب رییس شورای اسلامی شهر مراغه نیز در این دیدار اتحاد و همدلی مسوولان را رمز موفقیت و توسعه شهرستان عنوان کرد و گفت: به جهت وجود انسجام و همدلی در بین شهرداری و شورای اسلامی شهر امورات مجموعه مدیریت شهری به نحو مطلوب پیش می رود .
علی عباسی افزود: حرکت های شجاعانه رییس قوه قضاییه کشور موجب تقویت روحیه امید و خوشحالی ایرانیان شده است .
وی از حمایت های دستگاه قضا از صنایع و واحد های تولیدی و همچنین سرمایه گذاری های بخش خصوصی قدردانی کرد .
شهردار مراغه نیز در این دیدار با تبریک هفته قوه قضاییه گفت: ضرورت جلب رضایتمندی مردم به عنوان صاحبان اصلی نظام و انقلاب از اصلی ترین دغدغه های مجموعه مدیریت شهری است.
محمدرضا احمدی گفت: مجموعه مدیریت شهری از حمایت های ارزشمند دستگاه قضایی شهرستان در راستای اجرای پروژه های زیربنایی و ماندگار شهرداری قدردانی می کند.
وی گفت: با حمایت های مسوولان و مردم مراغه در حال حاضر بیش از ۱۲ پروژه مهم و زیربنایی توسط مجموعه مدیریت شهری در دست اجرا است که با بهره برداری از این پروژه ها بخش بزرگی از مشکلات و نیازهای شهری شهروندان برطرف می شود.
وی همچنین به فعالیت های عمرانی شهرداری مراغه در سال جهش تولید اشاره کرد و گفت: پروژه بلوار ۴۵ متری شهید سردار سلیمانی، پروژه بلوار ۳۵ متری حدفاصل میدان های رسالت و الغدیر، پروژه احداث فرهنگسرای امیر کبیر، پروژه بهسازی پارک قیزیل ارسلان، پروژه مجتمع رفاهی خدماتی شهروند، پروژه بازار آرد و غلات، خشکبار و مواد غذایی، پروژه تعریض پل خدمات، پروژه توسعه پارک غفاریه و تعریض خیابان شهید قدوسی از جمله این پروژه هاست.
یکم تا هفتم تیرماه به مناسبت سالروز شهادت آیت الله دکتر شهید بهشتی (ره) و جمعی از یارانش به عنوان هفته قوه قضاییه نام گذاری شده است.

مدیریت شهری مراغه

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا