اخبار

پرستاران در ایام کرونا جهاد اکبر راه انداختند / دشمن می‌خواهد با فشار مردم را خسته کند

حجت‌الاسلام مصطفی باقری‌بنابی در خطبه‌های آیین عبادی سیاسی جمعه شهرستان بناب با تبریک ولادت حضرت زینب (س) و گرامیداشت روز پرستار اظهار کرد: پرستاران عزیز در تمام روزگار فداکاری و ایثارگری کرده‌اند اما در حوادث و اوضاع شیوع کرونا نقش بزرگی ایفا و مردم را مدیون خود کردند.

وی افزود: پرستاران عزت و شرفی که به‌وجود آوردند برای همیشه در سینه تاریخ خواهد درخشید و جا دارد از پرستاران و کادر درمانی و پزشکی که شبانه‌روز برای سلامت مردم فداکاری کردند، تقدیر و تشکر نمایم.

خطیب جمعه شهرستان بناب همچنین با تبریک ۱۶ آذر روز دانشجو تصریح کرد: جوانان و دانشجویان در نظام اسلامی رسالت خطیری بر عهده دارند و نقش دانشجوی مسلمان در تمام برهه‌های کشور سرنوشت‌ساز است.

باقری‌بنابی با بیان اینکه کشور ما در مقطع حساس و سرنوشت‌سازی از تاریخ قرار گرفته است؛ اضافه کرد: تمام شیاطین و دشمنان نظام به این نتیجه رسیده‌اند که اگر جمهوری اسلامی را در این منطقه زمین‌گیر و حذف نکنند، بعد از این دیگر امکان شکست این کشور میسر نخواهد بود.

وی اذعان داشت: دست‌پرورده‌های شیاطین با انواع حملات و ایجاد مشکلات معیشتی برای مردم در صدد این هستند که مردم را خسته کنند و بین انقلاب، قرآن و مردم فاصله بیندازند.

رئیس شورای فرهنگ عمومی شهرستان بناب با بیان اینکه این نظام و انقلاب در ۴۲ سال گذشته فراز و نشیب‌های زیادی را پشت سر گذاشته ولی با عنایت خداوندی و درایت فرزندان این ملت در سپاه، بسیج، ارتش و سایر قوا در مقابل اشرار دنیا ایستادند و مقاومت کردند و سرسختانه از ولایت و عزت ایران اسلامی دفاع کردند.

باقری‌بنابی یادآور شد: با وجود اینکه در داخل مشکلاتی داریم ولی جمهوری اسلامی امروز در اوج اعلی و قدرت قرار دارد و بنا به فرموده امام راحل مردم و جوانان ما از مردم و جوانان صدر اسلام و مردم زمان پیامبر اکرم (ص) متفاوت هستند.

وی خاطرنشان کرد: به برکت انقلاب اسلامی این انقلاب گردنه‌های صعب‌العبور را پشت سر گذاشته اما با یک شرط و آن هم استقامت است.

امام جمعه بناب در ادامه خطبه های نماز جمعه این شهرستان متذکر شد: در مقطع حساس فعلی وظیفه همه مردم مخصوصاً دانشجویان حفظ وحدت و همدلی است و جنگی که به‌نام جنگ اقتصادی دشمنان نظام راه انداخته‌اند، در برابر این هجمه سنگین دشمن مقاومت و ایستادگی کنند و مسوولان نیز با رسیدگی به معیشت اقشار آسیب‌پذیر گره مشکلات آنها را باز کنند.

باقری‌بنابی تصریح کرد: مذاکره‌کنندگان نیز در تلاشند تا گره مشکلات را در مذاکرات باز کنند و امیدواریم تلاش و اقدامات آنها در برداشتن و رفع تحریم‌ها میسر باشد.//فارس

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا