اخبار

پرداختی ماهانه تامین اجتماعی آذربایجان‌شرقی ۶۰۰ میلیارد تومان است

جعفر سمساری روز دوشنبه در بازدید از مجتمع لیفتراک سازی سهند، افزود: این منابع از محل حق بیمه کارگران و افراد تحت پوش و با مشارکت کارفرمایان و کارگران تامین می‌ شود که رقم قابل توجهی به شمار می رود.

وی حمایت از نیروی مولد اقتصادی کشور را از کارکردها و اولویت های مهم و اساسی سازمان تامین اجتماعی دانست و اظهار داشت: این سازمان با قدمتی ۷۰ ساله، طیف وسیعی از جامعه آماری را تحت پوشش داشته و خدمات گسترده ای در حوزه کارگری، کارفرمایی و بازنشستگی به مخاطبین ارایه می کند.

سمساری ادامه داد: سازمان تامین اجتماعی در این مسیر همواره از همفکری و هم اندیشی شرکای اجتماعی خود یعنی کارفرمایان برای ارتقای خدمات بهره برده است و این همکاری ها باید تداوم یافته و تقویت شود.

مدیرعامل مجتمع لیفتراک سازی سهند تبریز نیز در این دیدار از اقدامات سازمان تامین اجتماعی در بهبود فضای کسب و کار و رفع موانع تولید قدردانی و اضافه کرد: این شرکت با پشت سر گذاشتن بحران های مالی و تولیدی، در حال رشد و توسعه بوده و با توجه به بازارهای موجود و همکاری شرکت های دانش بنیان، چشم انداز مطلوبی را ترسیم کرده ایم.

اکبر پورولی با تاکید بر اینکه وجود صنایع لیفتراک سازی، ماشین سازی و قطعه سازی های مختلف، آذربایجان شرقی را به قطب صنعتی کشور تبدیل کرده است، حمایت از این صنایع در جهت توسعه صنعتی و پایداری اشتغال بسیار حایز اهمیت دانست.

، مجتمع لیفت تراک سازی سهند اولین تولید کننده لیفت تراک، یدک کش و انواع ماشین آلات انبارداری و جابجایی در خاورمیانه است که فعالیت خود را به عنوان تنها تولید کننده لیفت تراک و یدک کش از سال ۱۳۵۵ آغاز کرد.

این شرکت فعالیت های خود را با همکاری برترین برندهای اروپایی همچون CONVEYANCER، CLIMAX، ROBERYOWEN و PERKINS انگلستان و BALKANCAR بلغارستان و HURTH ایتالیا شروع و در سال ۱۳۷۶ موفق به اخذ گواهینامه تضمین مدیریت کیفیت ISO ۹۰۰۲ از کمپانی RWTUV آلمان شد.

لیفت تراک دیزلی و دوگانه سوز ۲ تا چهار تن با انواع سایز ارتفاع بالابری، لیفت تراک دیزلی پنج و هشت تنی، لیفت تراک دیزلی و دوگانه سوز هیدرواستاتیک ۲ و ۲.۵ تن با انواع سایز ارتفاع بالابری، یدک کش دیزلی و دوگانه سوز با قدرت کشندگی ۴۵ تن، یدک کش برقی با قدرت کشندگی هفت تن، استاکر، ریج تراک و جک پالت برقی یک الی ۲.۵ تنی و جک پالت دستی ۲ الی پنج تنی از جمله تولیدات این کارخانه است.ایرنا

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا