اخبار

پاکسازی و رفع آلودگی‌های بصری در ۱۶ مسیر جنوب غرب تبریز

شهردار منطقه هفت تبریز از انجام عملیات پاکسازی و رفع آلودگی های بصری در ۱۶ مسیر جنوب غرب تبریز خبر داد.

به گزارش شهریار، محمدعلی سلیمی در تشریح این خبر گفت: در راستای اهداف خدمات محله ای نیروها و اکیپ های خدمات شهری طی هفته جاری نسبت به پاکسازی و رفع آلودگی های بصری و امحاء دیوار نوشته ها اقدام کردند.
وی یادآور شد: در فصل سرما و زمستان زیبایی های طبیعت که رخت می بندند و جلوه خود را از شهر می گیرند، آلودگی های بصری بیش از پیش خودنمایی کرده و بر کالبد شهر تاثیر می گذارند.
سلیمی در ادامه افزود: آلودگی و نازیبایی های بصری بر روح شهروندان نیز تاثیر مسقیم می گذارد که در راستای رفع آنها، اکیپ های خدمات شهری طی هفته گذشته نسبت به پاکسازی و رفع و امحاء نازیبایی های بصری و دیوار نوشته ها در ۱۶ مسیر و محله اقدام کردند.
وی مسیرهای خلجان، کوی بوتان گاز در جاده آذرشهر، کوی ۱۳ آبان در رواسان، محوطه کانال بزرگ رواسان، کوی بهاران، کوی لاله، کوی شهید باکری و کوچه های تابعه، شهرک رازی، خیابان هفت تیر، شهرک نور، خیایان قوام و زیرگذر کوی لاله را مسیرهایی عنوان کرد که در برنامه هفته جاری برای ارائه خدمات محله ای قرار داشتند.
شهردار منطقه همچنین در ادامه سخنان خود افزود: از دیگر اقداماتی که این هفته در راستای خدمات محله ای در سطح منطقه صورت گرفت پاکسازی زمین های خالی و نخاله برداری بود که در مسیرهای انبار سلمان، مردانی آذر شهرک اندیشه، ۱۸ متری گلگشت و کوی بهاران عملیاتی شد.
/ شهریارنیوز

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا