اخبار

پانسیون‌های پزشکان در بیمارستان‌های عجب‌شیر و هشترود افتتاح شد

همزمان با دومین روز از دهه فجر پانسیون‌های پزشکان در بیمارستان‌های امام خمینی (ره) عجب‌شیر و امام حسین (ع) هشتررود افتتاح شد.

رییس شبکه بهداشت و درمان شهرستان عجب‌شیر روز دوشنبه در آیین افتتاح این طرح اظهار داشت: این پانسیون با ۲ میلیارد و ۴۰۰ میلیون تومان هزینه و با ۴۰۰ مترمربع زیربنا به بهره‌برداری رسید و عملیات اجرایی آن در ۲ بلوک از سال ۱۳۹۷ آغاز شده بود.

«عزیزالله خماهانی» با یادآوری این موضوع که تعداد پانسیون‌های فعلی عجب‌شیر با احتساب این چهار واحد به هشت مورد رسید، بیان کرد: در این پانسیون‌ها که در محوطه مراکز بیمارستانی قرار دارد، پزشکان با هدف دسترسی آسان‌تر به واحدهای درمانی اسکان می‌یابند و این شهرستان علاوه بر این تعداد به یک پانسیون چهار واحدی دیگر نیز نیاز دارد.

رییس شبکه بهداشت و درمان شهرستان عجب‌شیر: بیمارستان جدید این شهرستان به طور قطع تا پایان سال به بهره‌برداری می‌رسد

وی با اشاره به پیگیری‌های انجام شده برای تکمیل بیمارستان جدید عجب‌شیر، بیان کرد: بیمارستان امام خمینی (ره) این شهرستان به طور قطع تا پایان سال به بهره‌برداری می‌رسد.

وی گفت: بیمارستان جدید در زمینی به مساحت ۱۵ هزار مترمربع و با زیربنای هشت هزار و ۶۷ مترمربع در چهار طبقه در دست ساخت است و با بهره‌برداری از آن بسیاری از نیازهای درمانی شهرستان مرتفع می‌شود.

وی بیان کرد: این بیمارستان دارای بخش‌های تخصصی داخلی زنان و زایمان، مراقبت‌های ویژه، کلینیک‌های فوق تخصصی، آزمایشگاه‌ها، بخش نوزادان و کودکان و درمانگاه‌های تخصصی است و بهره‌برداری از آن تحولی بزرگ در حوزه درمان شهرستان محسوب می‌شود.

افتتاح پانسیون پزشکان متخصص در بیمارستان امام حسین (ع) هشترود
رییس شبکه بهداشت و درمان هشترود گفت: پانسیون بیمارستان امام حسین (ع) با زیربنای ۳۶۰مترمربع و با صرف یک میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان هزینه احداث شده است.

«جواد بابایی» هدف از احداث این پانسیون را اجرایی کردن اهداف طرح تحول نظام سلامت مبنی بر اسقرار پزشکان متخصص در بیمارستان عنوان کرد.

زیرساخت‌های نظام سلامت به واسطه اجرای طرح تحول سلامت در سال‌های اخیر جهش قابل توجهی یافته و حالا در سال آخر دولت «تدبیر و امید» شتاب بیشتری به خود گرفته است.ایرنا

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا