اخبار

وعده‌های توخالی باشگاه تراکتور/ پنجره‌ای که باز نمی‌شود!

وعده باشگاه تراکتور برای پرداخت مطالبات آنتونی استوکس و رفع محرومیت این تیم نقل و انتقالات بار دیگر پوچ و توخالی از آب درآمد.

به گزارش باش خبر وبه نقل از آناج، درست دقایقی قبل از دیدار تراکتور مقابل النصر بود که باشگاه تراکتور با انتشار توئیتی در رسانه رسمی‌خود وعده داد مطالبات «آنتونی استوکس» تا پایان هفته پرداخت و پنجره این تیم در نقل‌وانتقالات باز خواهد شد.

این وعده واکنش‌هایی را در پی داشت و هواداران تراکتور در صفحات مجازی آن را پیش‌دستی مسئولان این تیم برای جلوگیری از اعتراضات پس از ناکامی‌احتمالی مقابل النصر تفسیر کردند که البته بازی آبرومندانه تیم فیروز کریمی‌معادلات را برهم زد.

اما فرجه زمانی اعلام شده از سوی باشگاه تراکتور برای حل مشکل محرومیت نقل‌وانتقالات روز گذشته درحالی به پایان رسید که خبری از تحقق این وعده نشد تا بار دیگر وعده‌های این باشگاه پوچ و توخالی از آب دربیاید!

موردی که قبلاً ۲ مرتبه تکرار شده بود و ۲ وعده ۱۰ روزه جمشید نظمی‌مدیرعامل باشگاه تراکتور برای رفع محرومیت نقل‌وانتقالاتی این تیم، مهر «محقق نشد» خورد.

نکته قابل توجه اما این است که در ادامه این وعده‌های ۱۰ روزه از مدیرعامل به مالک باشگاه تراکتور سرایت کرد و محمدرضا زنوزی روز شنبه هفته گذشته وعده مشابهی را مطرح نمود.

درحال حاضر، هواداران تراکتور به دنبال عدم تحقق وعده باشگاه، منتظر تحقق وعده‌ای هستند که شخص مالک باشگاه آن را بیان کرده است و باید دید که آیا زنوزی اینبار به قول خود عمل می‌کند یا خیر؟

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا