اخبار

واگذاری پروژه عمرانی میادین میوه و تره بار

سازمان میادین و ساماندهی مشاغل شهری شهرداری تبریز در نظر دارد اجرای پروژه کارهای عمومی عمرانی و ساماندهی میادین و مراکز عرضه محصولات کشاورزی و همچنین کانکسها و غرف میوه و تره بار سازمان میادین را از طریق برگزاری مناقصه عمومی ( کتبی ) به پیمانکاران صلاحیت دار و رتبه دار واگذار نماید.

سازمان میادین و ساماندهی مشاغل شهری شهرداری تبریز در نظر دارد به استناد مجوز هیات مدیره سازمان به شماره ۸۳/۲۵۸۰-۱۶/۶/۱۳۹۹ اجرای پروژه کارهای عمومی عمرانی و ساماندهی میادین و مراکز عرضه محصولات کشاورزی و همچنین کانکسها و غرف میوه و تره بار سازمان میادین، بازارچه شقایق، سبزه میدان، میدان بزرگ، میادین خشکبار ۱ و ۲ را مطابق با مشخصات مندرج در شرایط و قید شده در اسناد مناقصه از طریق برگزاری مناقصه عمومی ( کتبی ) به پیمانکاران صلاحیت دار و رتبه دار  واگذار نماید.
موضوع آگهی :
۱- اجرای پروژه کارهای عمومی عمرانی و ساماندهی میادین و مراکز عرضه محصولات کشاورزی و همچنین کانکسها و غرف میوه و تره بار سازمان میادین، بازارچه شقایق، سبزه میدان، میدان بزرگ، میادین خشکبار ۱ و ۲  وسطح شهر با برآورد ۱۲۲۰۰۰۰۰۰۰۰ ریال.
۲- سپرده شرکت در مناقصه :  ۶۱۰۰۰۰۰۰۰ ریال
۳- مبلغ خرید اسناد ( ۳۰۰۰۰۰ ریال ) میباشد.
لذا از شرکتهای واجد شرایط و رتبه بندی و دارای صلاحیت از سازمان مدیریت و برنامه ریزی براساس حداقل پایه ۵ راه باند یا ابنیه  دعوت می شود از  روز دوشنبه مورخه ۱۳۹۹/۱۰/۱۵ تا روز شنبه مورخه ۹۹/۱۰/۲۷ با در دست داشتن گواهی پایه به روز و آگهی تاسیس و آخرین تغییرات شرکت و فیش واریزی سپرده شرکت در مناقصه به مبلغ -/۶۱۰.۰۰۰.۰۰۰ ریال به حساب سپرده ۷۰۰۷۸۸۶۵۷۱۵۶ بانک شهر جهت اخذ اسناد مناقصه به دبیرخانه سازمان واقع در تبریز  – خیابان توانیر جنب آپارتمانهای گلپارک – ساختمان اداری سازمان مراجعه نمایند. آخرین مهلت قبول پیشنهادات تا پایان وقت اداری ساعت ۱۳:۳۰ روز شنبه مورخه ۱۳۹۹/۱۰/۲۷ بوده و تاریخ تشکیل کمیسیون و بازگشایی پیشنهادات راس ساعت ۱۳:۳۰  روز  شنبه مورخه ۱۳۹۹/۱۰/۲۷ واقع در محل سازمان می باشد. رعایت ظرفیت کاری و پروژه های در دست اجرای پیمانکاران الزامی بوده و مسئولیت آن بعهده شرکتهای مربوطه خواهد بود.
۱- سازمان در رد یا قبول هرکدام از پیشنهادها مختار است.
۲- هزینه چاپ آگهی برعهده برنده مناقصه خواهد بود.
۳-   سایر اطلاعات و جزئیات مربوطه در اسناد و شرایط شرکت در مناقصه مندرج جزء لاینفک قرارداد خواهد بود.
۴- هرگاه برندگان اول ودوم حاضر به انعقاد قرارداد نشوند سپرده آنها به ترتیب به نفع سازمان ضبط خواهد شد.
۵- ضمناً شرکتها و پیمانکاران می توانند جهت کسب اطلاعات بیشتر به سایت اینترنتی سازمان به آدرس Mayadin.Tabriz.ir  مراجعه نمایند.

ابراهیم محمدی – مدیرعامل سازمان
میادین و ساماندهی مشاغل شهری
شهرداری تبریز
/ شهریارنیوز

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا