اخبار

واگذاری پروژه آسفالت به پیمانکار واجد شرایط

شهرداری منطقه ۲ تبریز در نظر دارد یک پروژه عمرانی را از طریق مناقصه عمومی به شرکت ها و پیمانکاران واجد شرایط به پیمان واگذار نماید.

شهرداری منطقه ۲ تبریز در نظر دارد پروژه عمرانی مشروحه زیر را از طریق مناقصه عمومی به شرکت ها و پیمانکاران واجد شرایط به پیمان واگذار نماید. لذا شرکت هـای متقاضی می توانند از تاریخ انتشار آگهی جهت دریافت اسناد و مدارک مناقصه پس از واریز مبلغ ۵۰۰۰۰۰ ریال بابت خرید اسناد به حساب ۱۰۰۷۸۶۵۱۱۴۶۸ نزد بانک شهر شعبه ۲۹ بهمن به نام شهرداری منطقه ۲ تبریز، با در دست داشتن اصل فیش واریزی و معرفی نامه به واحد امور قراردادهای شهرداری منطقه ۲ واقع در حدفاصل میدان افلاک نما و پل کابلی، روبروی کوی الهی پرست، ساختمان معاونت فنی و عمرانی شهرداری منطقه ۲ مراجعه نمایند.

ردیف
نام پـروژه
برآورد اولیه (به ریال)
سپرده شرکت در مناقصه (به ریال)
دارای حداقل رتبه (پایه ۵)

۱
اجرای عملیات آسفالت اساسی معابر در سطح ناحیه۱
۲۵۰۰۰۰۰۰۰۰۰
   ۱۲۵۰۰۰۰۰۰۰
راه و ترابری

۱) آخرین مهلت قبول پیشنهادات ساعت ۰۰/۱۲ روز شنبه مورّخه ۲۷/۱۰/۹۹ بوده و پیشنهادات واصله رأس ساعت ۳۰/۱۳ همان روز در کمیسیون مناقصه شهرداری تبریز واقع در خیابان آزادی، نبش لاله زار جنوبی مفتوح و قرائت خواهد شد.
۲) به پیشنهادات فاقد سپرده، مخدوش، مشروط و پیشنهاداتی که بعد از مهلت مقرر واصل شود، ترتیب اثر داده نخواهدشد.
۳) بدیهی است شرکت در مناقصه و ارائه پیشنهادات قیمت، به منزلۀ قبول شروط و تکالیف مقرر در اسناد مناقصه بوده و شهرداری در رد یا قبول یک و یا کلیه پیشنهادات مختار است.
۴) هزینه چاپ آگهی به عهده برنده مناقصه خواهد بود.
۵) سایر اطلاعات و جزئیات مربوط به پروژه های فوق در اسناد مناقصه مندرج می باشد که جزء لاینفک قرارداد می باشد.
باقر خوشنواز
شهردار منطقه ۲ تبریز
/ شهریارنیوز

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا