اخبار

واگذاری دو پروژه عمرانی شهرداری مرکز

شهرداری تبریز در نظر دارد به استناد مجوزهای ماخوذه ، پروژه های با مشخصات ذیل را از طریق مناقصه عمومی به پیمانکاران واجد شرایط واگذار نماید .

شهرداری تبریز در نظر دارد به استناد مجوزهای ماخوذه ، پروژه های با مشخصات ذیل را از طریق مناقصه عمومی به پیمانکاران واجد شرایط واگذار نماید .
۱- مناقصه نگهداری ساختمان فرهنگسرای الغدیر و ساختمان ها و فضاهای مرتبط با برآورد اولیه ۲۴۳۰۰۰۰۰۰۰  ریال و سپرده شرکت در مناقصه ۱۲۱۵۰۰۰۰۰ریال به همراه دارابودن رزومه کاری مرتبط با موضوع مناقصه
۲ – مناقصه احداث چمن مصنوعی در میادین ورزشی سطح شهر تبریزبا برآورد اولیه ۲۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰ ریال و سپرده شرکت در مناقصه ۱۰۰۰۰۰۰۰۰۰ ریال باحداقل پایه ۵ در رشته ابنیه ( ساختمان ) یا راه و ترابری به همراه دارا بودن رزومه کاری مرتبط با موضوع مناقصه و پروژه های مشابه ( تجدید مناقصه )
لذا از کلیه شرکتهای واجد شرایط و دارای صلاحیت، ظرفیت و پایه لازم دعوت به عمل می آید از تاریخ نشر آگهی جهت دریافت اسناد و مدارک مناقصه تا پایان وقت اداری روزیک شنبه مورخ ۱۳۹۹/۱۰/۲۱ به امور قراردادهای معاونت فنی و عمرانی مرکز واقع در خیابان آزادی نبش لاله زار جنوبی ساختمان شهرداری تبریز طبقه پنجم مراجعه نمایند . آخرین مهلت قبول پیشنهادات تا ساعت ۱۲روزدو شنبه مورخ۱۳۹۹/۱۰/۲۲بوده و پیشنهادات واصله راس ساعت ۳۰/۱۴همانروز در محل اتاق جلسه شهرداری تبریز واقع در زیرزمین آدرس فوق الذکر بازگشایی خواهند شد . شهرداری در رد یاقبول هر کدام از پیشنهادات مختار است . هزینه چاپ آگهی به عهده برنده مناقصه خواهد بود . برابر مقررات هیچکدام از اعضای شرکت کننده نباید مشمول قانون منع مداخله کارکنان دولت باشد . هرگاه برنده مناقصه و نفر دوم حاضر به انعقاد قرارداد نشوند سپرده آنها به ترتیب به نفع شهرداری تبریز ضبط می گردد . سایر اطلاعات و جزئیات لازم در اسناد مناقصه درج گردیده است و جزء لاینفک قرارداد می باشد .
اداره کل ارتباطات و امور بین الملل شهرداری تبریز
/ شهریارنیوز

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا