اخبار

واکنش آذری جهرمی نسبت به بکارگیری سیستم هوشمند پلیس برای شناسایی زنان بی حجاب: خطای بزرگی می کنند

آذری جهرمی وزیر سابق ارتباطات در واکنش به سیستم هوشمند پلیس برای شناسایی افراد بدون حجاب نوشت: خطای بزرگی می‌کنند؛ دقت سیستم بررسی امنیتی و پلیسی را در معرض و تقابل با عموم می‌گذارند. این ضعفهایش را آشکار می‌کند و ممکن است کارآیی خود را از دست بدهد. این اظهارات نشان می‌دهد که آذری جهرمی مخالفت خود را با این سیستم هوشمند و شناسایی افراد بدون حجاب به وضوح بیان کرده است و خطرات احتمالی آن را برای امنیت عمومی و کارآیی سیستم بررسی پلیس مطرح کرده است.

آذری جهرمی وزیر سابق ارتباطات در واکنش به سیستم هوشمند پلیس برای شناسایی افراد بدون حجاب نوشت: از فردا احتمالا تبلیغ «آرایش (گریم) ضد تشخیص چهره پلیس» یا چیزی شبیه این رونق خواهد یافت.

وی در این باره نوشت: خطای بزرگی می‌کنند؛ دقت سیستم بررسی #امنیتی و پلیسی را در معرض و تقابل با عموم می‌گذارند. هم ضعفهایش آشکار می‌شود و هم ممکن است کارآیی خود را از دست بدهد.

از فردا احتمالا #تبلیغ «آرایش (گریم) ضد تشخیص چهره #پلیس » یا چیزی شبیه این رونق خواهد یافت!

گفتنی است که #فراجا اعلام کرده که در اقدامی ابتکاری پلیس به جهت جلوگیری از بروز هر گونه تنش و تزاحم با هموطنان در برقراری #قانون #حجاب ، با استفاده از ابزار و دوربین‌های هوشمند در اماکن و معابر عمومی، نسبت به شناسایی افراد هنجارشکن اقدام و با ارسال مستندات و پیام اخطار به ناقضان قانون حجاب و عفت عمومی، در زمان و مکان مورد نظر، آنها را نسبت به عواقب قانونی تکرار این جرم مطلع می‌کند. /رویداد24

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا