اخبار

واحد تولید اکسیژن در اوجان بستان آباد افتتاح شد

 محمدرضا پورمحمدی روز پنجشنبه در حاشیه این مراسم با ابراز خرسندی از راه اندازی این واحد تولیدی اعلام کرد: با راه اندازی کارخانه تولید اکسیژن در این منطقه، بخش اعظمی از نیاز بیمارستان‌ها و مراکز درمانی به اکسیژن مرتفع می‌شود.
واحد تولید اکسیژن با ۴۰ میلیارد تومان سرمایه گذاری و اشتغال ۱۸ نفر فعال شده و ظرفیت تولید این واحد ۱۰ تن اکسیژن در روز است .
اکسیژن تولیدی این واحد یکی از نیازهای اساسی دستگاه های اکسیژن ساز ( ونتیلاتور ) بیمارستان ها برای درمان بیماران کرونایی است.  
استاندار آذربایجان شرقی در این سفر با حضور در کارخانه کاغذسازی پاکرول جام از بخش‌های مختلف این کارخانه بازدید و موافقت خود را با توسعه آن اعلام کرد. این کارخانه فعالیت مجدد خود را از تیرماه امسال آغاز کرده و توانسته با فعالیت شبانه روزی، حجم تولید ماهیانه خود را به ۶۵۰ تن در ماه برساند.
 این واحد تولیدی از سال ۹۵ به دلیل مشکل تامین سوخت و مشکلات مالی راکد بود که با حمایت های دولتی و باسرمایه گذاری بیش از ۵۰۰ میلیارد ریالی دوباره فعالیت خودرا آغاز کرده است.

استاندار آذربایجان شرقی در ادامه سفر خود به بستان آباد، با امام جمعه این شهرستان نیز دیدار کرد و با حضور در روستای کردکندی، یکی از پروژه های برق رسانی این روستا را نیز افتتاح کرد.
برای پروژه روشنایی معابر و بلوار خیابان اصلی روستای کردکندی به طول ۵/۲ کیلومتر ۱۲ میلیارد ریال هزینه شده است. در بخشی از این سفر؛ پروانه فعالیت کارخانه فولاد کاوه نیز به دست استاندار آذربایجان شرقی و با حضور نماینده مردم بستان آباد و تیکمه داش در مجلس و تعدادی دیگر از مسئولان اهدا شد.

/ایرنا

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا