اخبار

هیچ مشکل استانی برای صادرات نباید داشته باشیم

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار آذربایجان شرقی با اشاره به این‌که برخی از مشکلات حوزه صادرات مربوط به استان و برخی در سطح ملی است، گفت: در سطح استانی، به هیچ عنوان نباید مانع و مشکلی برای صادرکنندگان ایجاد شود.

محمد کلامی در جلسه کارگروه توسعه صادرات استان، اظهار کرد: شناسایی بازارهای هدف یکی از مولفه‌های مهم برنامه صادراتی استان است که اتاق بازرگانی و بخش خصوصی در این زمینه نقش بسزایی بر عهده دارند.

وی با تأکید بر این‌که استان در بحث دیپلماسی اقتصادی کاملاً فعال خواهد بود، افزود: برای ارتباط اقتصادی با کشورهای همسایه برنامه مدون داریم.

کلامی با تأکید بر احصای فرایندها و کاهش زمان ارائه خدمات به صادرکنندگان از سوی دستگاه‌های مسئول، افزود: با کسانی که در استان برای صادرات مشکل ایجاد می‌کنند باید برخورد شود.

وی خطاب به مدیران دستگاه‌های اقتصادی استان، تصریح کرد: شرایط استان برای تولیدکنندگان و صادرکنندگان باید سهل‌تر از استان‌های دیگر باشد.

وی همچنین با اشاره به سفر قریب‌الوقوع رئیس جمهور به استان، گفت: این سفر فرصت مغتنمی برای انتقال مسائل و مشکلات حوزه تولید و صادرات به دولت و جذب اعتبارات مناسب در این حوزه است.//ایسنا

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا