اخبار

هیات نظارت باید توضیح دهد که چرا درباره بهره مندی تعدادی از نمایندگان از خودرو ورود نکرد

نماینده افشاکننده شاسی‌بلند‌ها گفت: لازم است هئیت نظارت بر رفتار نمایندگان توضیح دهد چرا در خصوص بهره مندی تعدادی از نمایندگان از خودرو ورود نکرده است.

احمد علیرضابیگی، نماینده مردم تبریز در مجلس شورای اسلامی صبح امروز در جریان نطق میان دستور خود طی سخنانی با اشاره به برخی بند‌های نامه حضرت امیر علیه السلام به مالک اشتر گفت: لازم است از همه پشتیبانی‌ها و حمایت‌هایی که از جانب #نمایندگان و همین طور #مردم عزیز، اندیشمندان در حوزه‌های مختلف و رسانه‌ها بابت اینکه توانسته باشم امروز در پشت همین تریبون قرار بگیرم و در مسیر ایفای #نمایندگی انجام وظیفه کنم تشکر می‌کنم.

این نماینده مردم در #مجلس بیان کرد: لازم می‌دانم از فرمایشات #مقام_معظم_رهبری در خصوص اهمیت و مبارزه با اژده‌های هفت سر فساد و تذکر اینکه اگر کسی در میدان مبارزه با #فساد ثابت قدم نباشد از عهده رویارویی با زورگویان بین المللی برنخواهد آمد سپاسگزاری می‌کنم. مردم ما به لحاظ معیشتی شرایط سختی را تجربه می‌کنند لذا بیان آلام #ملت ایران و رنج پدران و مادران در تامین مایحتاج اولیه زندگی خود مثنوی هفتاد من می‌شود.

نماینده مردم #تبریز ، آذرشهر و اسکو در مجلس عنوان کرد: ویژه خواری و به دنبال آن پنهان کاری باعث سرخوردگی و نا امیدی توده‌های مردم می‌شود. آنچه که امروز خلا آن به طور ملموس احساس می‌شود فقدان قانون مبارزه با رانت و ویژه خواری است و ضروری بوده موضوع اخیر منشا تدوین قانون مبارزه با ویژه خواری در استمرار اصل ۴۹ قانون اساسی شود.

علیرضا بیگی اظهار کرد: مواجهه ناصحیح ارکان مجلس شورای اسلامی با ویژه خواری اخیر صرفا پاک کردن صورت مسئله بود و جا دارد عدالت خواهان مجلس شورای اسلامی بر روی تدوین قانون مبارزه با ویژه خواری اهتمام جدی داشته باشند. لازم است هئیت نظارت بر رفتار نمایندگان توضیح دهد چرا در خصوص بهره مندی تعدادی از نمایندگان ورود نکرده است و علی رغم تصریح ماده ۴ قانون مربوطه که اذعان می‌دارد سوء استفاده از اختیارات نمایندگی و اخذ امکانات از بخش‌های دولتی و خصوصی به هر عنوان و به هر شکل توسط نماینده و به نفع خود و … به ناحق و اعمال نفوذ از پست نمایندگی برای این منظور و سوء استفاده از اطلاعات در دسترس وی ممنوع و مستوجب اعمال ماده ۶ این قانون است. /ایلنا

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا