اخبار

همکلاسی‌های دهه شصتی در آذرشهر پس از ۳۲سال گردهم آمدند

دانش‌آموزان دهه ۶۰ مدرسه راهنمایی روستای قاضی جهان از توابع شهرستان آذرشهر در آذربایجان‌شرقی پس از ۳۲ سال گرد هم آمده و با همدیگر دیدار کردند.

به گزارش باش خبر وبه نقل از ایرنا، این دانش‌آموزان در مقطع دوره راهنمایی همکلاسی بوده و در حرکتی نمادین گردهم جمع شدند تا خاطرات سال‌تحصیلی ۱۳۶۹ – ۱۳۶۸ مدرسه عدالت قاضی جهان و روزهای خوش باهم بودن را مرور کنند.

تعدادی از این دانش‌آموزان پس از یافتن همه همکلاسی‌ها و معلمان دوره خود، بانی این دورهمی در حیاط مدرسه شدند و همزمان برای ایجاد این ارتباط عاطفی و خاطرات مدرسه اقدام به ایجاد گروهی به نام همکلاسی‌ها در شبکه‌های اجتماعی کرده و توانستند در مجموع بیش از ۴۰ نفر از همکلاسی های خود را پس از بیش از ۳۰ سال شناسایی و با آنها ارتباط تلفنی برقرار کنند.

همکلاسی‌های دهه شصتی آذرشهری پس از ۳۲سال گردهم آمدند
دانش آموزان دهه ۶۰ مدرسه روستای قاضی جهان شهرستان آذرشهر در آذربایجان شرقی
دانش‌آموزان پس از یافتن همکلاسی های خود به شناسایی معلمان آن دوره اقدام کردند که در مجموع ۶ معلم خود را شناسایی و آنان را نیز به میهمانی خود دعوت کردند.

جشن کوچکی با رعایت شیوه های بهداشتی، استفاده از ماسک، حفظ فاصله اجتماعی در فضای باز ترتیب دادند و با این دیدار یادآور خاطرات دوران مدرسه و ارج نهادن به زحمات و مقام والای معلمان بود.

از بیش از ۴۰ دانش‌آموز آن دوره تعداد زیادی با مدارک فوق ‌لیسانس و لیسانس و دیپلم که همگی بخشی از گردانندگان چرخه علمی و صنعتی جامعه ‌شده اند ساعاتی به ‌یادماندنی را به همراه فرزندانشان با رعایت پروتکل های بهداشتی در کنار هم گذراندند.

در میان این دانش آموزان قدیمی دهه ۶۰ مدیرعامل کارخانه، مدیر شرکت، مدیر اداره، کارآفرین، تاجر خشکبار، مربی، کارمند، معلم، آرایشگر و کشاورز به چشم می‌خورد.

بیان خاطرات توسط دبیران آن روزها در میان دانش آموزان قدیمی، انشاء خوانی یکی از دانش آموزان ۳۰ سال قبل، دعاخوانی به سبک مدارس بخشی از برنامه این دیدار صمیمی بود.

در این مراسم از معلمان و فرهنگیان مدرسه راهنمایی عدالت قاضی جهان در سال تحصیلی ۱۳۶۹-۱۳۶۸ تجلیل شد.

مدرسه راهنمایی عدالت قاضی جهان یکی از مدارس قدیمی شهرستان آذرشهر است که قدمتی نزدیک به نیم‌قرن داشته، دانش آموزان و نخبگان بسیاری از این مدرسه فارغ‌التحصیل و پس‌از آن در سطوح بالاتر به مدارج علمی کشوری دست یافتند

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا