خبر/ گزارش

همدان با کاهش تصادفات، رتبه اول کشور را در ایمنی ترافیکی کسب کرد

همدان در شهریور ماه سال جاری با کاهش تلفات جانی ناشی از تصادفات و حوادث رانندگی، به عنوان رتبه اول کشور شناخته شد. مهدی حیدری، این موفقیت را نتیجه سیاست‌گذاری‌های مؤثر شورای شهر و تلاش‌های شهرداری و پلیس راهور دانست. او همچنین بر اهمیت سرمایه‌گذاری در حوزه حمل و نقل و ترافیک تأکید کرد و به اقدامات مدیریت منطقه ۱ شهرداری در بازسازی پل‌های عابر پیاده اشاره کرد

  • مهدی حیدری، رئیس کمیسیون فنی عمرانی شورای اسلامی شهر همدان، در جلسه اخیر این #کمیسیون اعلام کرد که در شهریور ماه سال جاری، همدان موفق به کسب رتبه اول کشور در کاهش تلفات جانی ناشی از #تصادفات و #حوادث_رانندگی شده است. او این دستاورد را نتیجه سیاست‌گذاری‌های #شورای_شهر و اجرای مؤثر شهرداری دانست و از تلاش‌های #پلیس_راهور نیز قدردانی کرد.

حیدری بر اهمیت سرمایه‌گذاری در حوزه حمل و نقل و #ترافیک تأکید کرد و گفت که هزینه کردن در این زمینه، نوعی سرمایه‌گذاری برای ایجاد آرامش روحی و روانی شهروندان و نظم شهری است. او همچنین به اقدامات مدیریت منطقه ۱ شهرداری همدان در اورهال پل‌های عابر پیاده مکانیزه اشاره کرد و خاطرنشان کرد که از مجموع ۶ پل مکانیزه، ۵ پل در این منطقه بازسازی و فعال شده است.

رئیس کمیسیون فنی عمرانی شورای شهر همدان، عملکرد سازمان مهندسی شبکه شهرداری در زمینه آرامسازی تردد را قابل تقدیر دانست و افزود: همدان در شهریور ماه سال جاری در کاهش تلفات جانی تصادفات و حوادث رانندگی، رتبه اول کشور را به دست آورد و این نتیجه زحمات مدیریت شهری است. حیدری همچنین تأکید کرد که باید تلاش کنیم این رتبه برتر را حفظ کنیم.

او حرکت به سمت #هوشمندسازی و کنترل نقاط حادثه‌خیز را ارزشمند خواند و یادآور شد که همدان در دو ماه گذشته به طور مستمر رتبه سوم و یک ماه اول شده است. مهدی حیدری اضافه کرد: هزینه کردن در حوزه حمل و نقل و ترافیک یک سرمایه‌گذاری است که در ایجاد آرامش روحی و روانی همشهریان و نظم شهری تأثیرگذار است.

او با اشاره به نوسازی ناوگان حمل و نقل شهری همدان، یادآور شد که نوسازی ۵۰ خودرو تاکسی اقدام ارزشمندی بوده و نوسازی باقی‌مانده #تاکسی‌ها و ناوگان #اتوبوسرانی نیز ضروری است.

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا