اخبار

هفته ۶ امتیازی فوتبال آذربایجان/ بازگشت تراکتور به تنظیمات کارخانه!

هفته پایانی نیم‌فصل لیگ برتر فوتبال کشور درحالی برگزار شد که برای اولین بار در فصل جاری هر دو نماینده دیار آذربایجان توانستند رقبای خود را از پیش‌رو برداشته و برنده از میدان خارج شوند.

ماشین‌سازی در زمین خود مقابل صنعت‌نفت آبادان موفق شد با یک گل دیرهنگام به برتری دست یابد و تراکتور نیز در خانه سایپا با طوفان چند دقیقه‌ای بازی یک بر صفر باخته را با پیروزی ۲ بر یک عوض کرد.

ترک و تکرار عادت از ماشین‌سازی

ماشین‌سازان برابر صنعت‌نفت هم ترک عادت کردند هم تکرار! این تیم با غلبه بر حریف آبادانی به نخستین برد خود دست یافت تا بعد از ۱۴ هفته به حسرت ناکامی‌هایش در کسب سه امتیاز بازی خاتمه دهد.

تکرار عادت تیم قدیمی‌تبریزی‌ها اما جایی بود که سبزپوشان در چهارمین تقابل لیگ برتری خود با طلایی‌پوشان جنوبی در تبریز با نتیجه مشابه به برتری رسیدند تا آمار صد درصدی خود را همچنان تداوم ببخشند.

بازگشت تراکتور به تنظیمات کارخانه

اما در دیگر دیدار این هفته، تراکتور در تهران فقط چند دقیقه آنهم در دقایق اضافی نیمه اول برای فراموشی نتایج بد دو هفته اخیرش و بازگشت به تنظیمات پیروزی‌ در خانه حریفان نیاز داشت!

تراکتوری‌ها در جدال با سایپا برای نخستین بار در لیگ بیستم موفق به ثبت کامبک شدند؛ در طول ۱۴ هفته گذشته سابقه نداشت که این تیم بعد از دریافت گل اول بازی برنده از زمین خارج شود.

وقتی مدافعان جور مهاجمان را کشیدند

از نکات دیگری که برای این دو بازی می‌توان اشاره کرد گلزنی مدافعان بود که در روز خاموش مهاجمان جور آن‌ها را کشیده و توانستند ناجی تیم‌های خود شده و هفته شیرین پرشورها را رقم بزنند.

از سویی، هر سه گلزن دو تیم دیار اولین‌ها، اولین‌های خود در لیگ بیستم را به ثبت رساندند. گل‌های سیروس صادقیان، محمدرضا خانزاده و حمید بوحمدان نخستین گل‌ آن‌ها در فصل جاری بود.

گفتنی است؛ با وجود این بردهای شیرین جایگاه دو تیم در جدول نسبت به هفته گذشته تغییری نکرد و تراکتور با ۲۲ امتیاز در مکان هشتم و ماشین‌سازی نیز با ۸ امتیاز در رده آخر ماندگار شدند.

اناج

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا