خبر/ گزارش

هشدار رئیس کمیسیون عمران تبریز: بی‌توجهی به ایمن‌سازی بی‌آر‌تی، جان شهروندان را به خطر می‌اندازد!

روح‌اله رشیدی، در جلسه اخیر شورا با هشدار نسبت به وضعیت ایمنی مسیرهای بی‌آر‌تی، اعلام کرد که عدم اقدام فوری در این زمینه می‌تواند جان شهروندان را به خطر بیندازد و خواستار تسریع در ایمن‌سازی این مسیرها شد. او بر لزوم توجه به مشکلات اتوبوسرانی و عقب‌ماندگی‌های موجود در این حوزه نیز تاکید کرد.

روح‌اله رشیدی، رئیس کمیسیون عمران، #حمل_و_نقل و #ترافیک شهری شورای اسلامی شهر تبریز، در دویست و هجدهمین جلسه علنی شورا که صبح امروز در عمارت تاریخی شهرداری برگزار شد، بر لزوم ایمن‌سازی هرچه سریع‌تر مسیرهای #بی_آر_تی تاکید کرد و آن را از جمله فوریت‌های اساسی شهر تبریز دانست.

رشیدی در این جلسه با بیان اینکه ایمن‌سازی مسیر بی‌آر‌تی باید در اولویت قرار گیرد، گفت: «ما باید طرح‌های خود را بر اساس ضرورت و فوریت اجرا کنیم. یکی از فوریت‌ها #پایدارسازی ترانشه‌های یوسف آباد است. در بسیاری از موارد، توجه و ورود به مسائل تا زمانی که خدایی ناکرده اتفاقی نیفتد، به تعویق می‌افتد.»

وی همچنین به اهمیت رسیدگی به وضعیت #اتوبوسرانی تبریز اشاره کرد و افزود: «هیچ کس نمی‌تواند اقداماتی که در این دوره از شورا برای حوزه اتوبوسرانی انجام شده را کتمان کند. در دهه اخیر تلاش کرده‌ایم تا عقب‌ماندگی‌ها در این حوزه را جبران کنیم، اما باز هم کافی نیست.»

رشیدی با انتقاد از کندی در تأمین اتوبوس‌ها، بیان کرد: «در توقفگاه اتوبوس، اتوبوس‌های دو کابینه زیادی وجود دارد که عمر آن‌ها بالا است، اما می‌توان با استفاده از تأمین و تجهیز مناسب، از آن‌ها بهره‌برداری کرد.»

رئیس کمیسیون عمران با تأکید بر ضرورت #ایمن‌سازی و #ایزوله‌سازی مسیر بی‌آر‌تی، تصریح کرد: «این موضوع از جمله مسائلی است که در اولویت قرار داده‌ایم، اما اجرای آن را در فوریت قرار نداده‌ایم. باید هرچه زودتر این مسأله در دستورکار قرار گیرد.»

در پایان، رشیدی بر اهمیت موضوع حسابرسی تاکید کرد و پیشنهاد داد که جلسات شورا به بررسی این موضوع اختصاص یابد تا اهمیت آن به درستی مورد توجه قرار گیرد و از بروز مشکلات احتمالی جلوگیری شود.

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا