اخبار

هشتمین سری کمک‌های مومنانه در قالب ۳۰۰ بسته توزیع شد

به مناسبت شب یلدا هشتمین سری از کمک های مومنانه، توسط پایگاه مقاومت مسجد عباسـیه خیابان صائب با مشارکت شهرداری منطقه ۳ تبریز، در قالب ۳۰۰ بسته با ۱۲ قلم مایحتاج عمومی در بین خانواده های نیازمند توزیع شد.

به گزارش شهریار، با مشارکت شهرداری منطقه۳، توسط پایگاه مقاومت مسجد عباسیه خیابان صائب ۳۰۰ بسته در قالب ۱۲ قلم کالای مورد نیاز به مناسبت شب یلدا در بین خانواده های نیازمند توزیع شد.
این هشتمین سری از کمک های مومنانه توسط پایگاه مقاومت مسجد عباسیه است که با مدیریت فرمانده پایگاه حاج حسین وحیدی و امام جماعت مسجد حجة الاسلام یونس آزادگویان  از زمان شروع انتشار ویروس کرونا – بیماری کووید ۱۹ در بین خانواده های نیازمند محدوده پایگاه توزیع می شود.
اعضاء پایگاه مقاومت مسجد عباسیه با فرماندهی حسین وحیدی در ایام اوج کرونا نیز با قرارگاه عملیاتی پیشگری از انتشار کرونا شهرداری منطقه ۳، ارتباط نزدیک و جدی داشته و در امر اطلاع رسانی نیز با تمام توان در پیشگیری از شیوع کرونا و… همکاری داشتند.
شهرداری منطقه ۳ تبریز نیز به جهت فعالیت های چشمگیر و مثمر ثمر این پایگاه در سطح حوزه استحفاظی منطقه، همکاری مستمری در فعالیت های فرهنگی این پایگاه در راستای ترویج فرهنگ جبهه و جنگ، ایثار و مقاومت و سایر حوزه های فرهنگی داشته است.
/ شهریارنیوز

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا